Koga E-Nova rood / lage instap / 50

Bekijk 8 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Koga E-Nova rood / lage instap / 50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

j********@u********* 11-09-2021

Koga fiets E Nova PT, misschien toch een miskoop?

Al meer dan een jaar problemen met onze fietsen( mijn vrouw en ik). Steeds weer wat loos en na ruim een jaar nog steeds niet allen klachten opgelost. Winkel doet zijn best maar kan niet genoeg oplossen. Houding Koga STAR en STUG en werken NIET mee. Liefst hadden wij aanbod van nieuwe fietsen gehad maar daar wil men (nog) steeds NIETS van weten. En dit voor fietsen van bijna €. 4.000,00 per stuk. Schandalig. Spijt van deze aankoop, helaas!!!!!!!!!!!!!

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • Stevig en dus geen zwiebelige fiets

Minpunten

• Slechte aftersale van KOGA
  • veel kleine klachten.
  • iel lampje voor.

janlida 11-09-2021

Sorry maar deze review geldt voor de Koga E Nova PT en NIET voor de Koga E nova rood met lage instap/50.
Zie mij eerdere review.

a******@z******* 12-08-2021

Koga de Mercedes onder de fietsen!

Dit is mijn tweede Koga in 9 jaar tijd en dit merk bevalt mij prima! Ik heb bij de rijwielzaak diverse merken getest, maar deze fietsen zijn stabiel, degelijk en van goed materiaal en ze houden een hoge inruilwaarde.
De eerste Koga had een motor in het voorwiel en de Koga die ik nu heb heeft een middenmotor.
Koga is voor mij de Mercedes onder de fietsen.

Pluspunten

• Goed materiaal
  • Stevig en degelijk
  • Hoge inruilwaarde
  • Fijne fiets voor lange tochten
  • Mijn volgende fiets is zeker weer een Koga

g********@u********* 11-08-2021

Fiets is instabiel en valt snel om als je fietstassen aan het inladen bent. Fiets verder wel lekker.