GIANT Entour E+ / Zwart / Dames / S / 2020

Bekijk 24 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GIANT Entour E+ / Zwart / Dames / S / 2020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Eindhovensch E-biker 20-04-2024

Fijne fiets maar zeer matige bouwkwaliteit

Qua zithouding, ergonomie en tijden een heel fijne fiets. Bij veel e-bikes zit je te rechtop en zit de trapas te ver naar voren, deze fiets doet dat wel goed.

Kwalitatief helaas de nodige problemen. Het electrisch systeem is problematisch. De geïntegreerde verlichting valt snel uit. De achterlamp inmiddels maar vervangen voor een standaard modelletje met batterij, en nu begint ook de koplamt te knipperen. Giets is nog geen 3 jaar oud en staat binnne gestald.
Een bekend probleem is condens in het display. Omdat ook de regelunit van de trapondersteuning daarin zit, leidt dat na enige tijd tot uitvallen van de trapondersteuning. Is al eens onder garantie rerepareerd (vervanging display twv 169.-). Nu zie ik wéér condens. En de fiets staat evht niet vaak in de regen, dat gebeurt heel zelden. Het lijkt dus of deze displays slechts 2 jaar meegaan en dat is ondermaats.

Ook de lak is niet erg goed. Er komen snel putten in , je hoeft bij wijze van spreken maar aan te raken met een kettingslot of de lak is beschadigd. De lak lijkt minder sterk dan ik van andere fietsen, motoren en auto’s gewend ben.

Ook zie ik de eerste roestplekjes. Niet op schadelijke plekken maar bijvoorbeeld op een wielmoer.

Al met al heb ik het gevoel dat deze fiets bij dagelijks gebruik niet langer dan een jaar of vijf zal leven.

a**************@g******** 08-04-2024

fijne fiets maar denk gevalletje van pech

Na kopen van fiets is de fiets met regelmaat terug naar fietsenmaker geweest
Steeds problemen met t display wat tot 3x toe vervangen is en als service kreeg ik vorig jaar t allernieuwste model met navigatie
Nu ineens werkt ook dat display niet meer. De ondersteuning werkt nog prima maar ik zie niks op t display.
Ook is het beschermdopje van accu erg slecht van kwaliteit en was na hele korte tijd dan ook al los en kwijt en om een nieuwe te krijgen schijnt niet mee te vallen want ik wacht er nog steeds op
Wellicht heeft de service van fietsenwinkel er ook mee te maken
Die hebben geen samenwerking meer met Giant en kunnen nu dan ook niks meer voor me doen.
Met andere woorden domme pech.
Verder wel mooie fiets en geeft fijne goede ondersteuning
Maar toch besloten om hem in te ruilen te gaan voor hopelijke stabieler model en waarmee ik gewoon naar de fietsenwinkel kan gaan hier in t dorp mocht dat nodig zijn

Pluspunten

• mooi sportief model
  • goede ondersteuning

Minpunten

• display geeft steeds problemen
  • beschermdopje accu slecht

Suzanne M 23-03-2023

Er gaat technisch heel veel niet goed

Ik heb deze fiets nog geen jaar en de laatste twee maanden ineens drie keer bij de fietsensmaker gestaan wegens uitval van de fiets. Inmiddels is er iets gedaan met de gateway, de regelaar van de standen en het display. Ik ben er helemaal klaar mee. Na de laatste update zou de werking van de automatische stand (valt elke keer weg) weer goed zijn maar dit is helaas ook niet het geval. De accu is na de drie x uitval erg slecht. Ik rijd er max 60 km op en dat voor een 500 watt..

Pluspunten

• Wegligging
  • Veel power

Minpunten

• technische problemen
  • Klepje accu
  • Lak kwetsbaar
  • Accu is zwaar
  • De Giant app niet gebruiksvriendelijk

Ton 30-11-2021

Topper van Giant

De vorige e-bike kon Giant software matig niet voor elkaar te krijgen, vandaar dat we deze hebben gekocht. De e-bike is zonder meer een aanrader. Perfect voor korte- maar zeker ook voor grotere afstanden.
Als u kiest voor deze e-bike heeft u een topper voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Rijdt geweldig

Minpunten

• Software matig nog enkele puntjes aanpassen

j**************@g******** 07-11-2021

Zeer slecht!

Eerst vocht in de display naar 14 maand helemaal niets meer vervolgens zo maar een ander display opgezet waar je helemaal niets kan uitlezen.B.v snelheid gereden km etc. Vervolgen word doodleuk gezegd niet leverbaar drama dus probeer nu contact te krijgen met Giant Nederland!

t*******@g******** 12-08-2021

Giant entourer 2021

Met de nieuwe midden motor van Yamaha is deze ebike een topper. Wegligging is perfect , schakeling loopt soepel. Dit is inmiddels onze 4e Giant ebike en we zijn er erg tevreden mee. De software heeft het afgelopen jaar diverse noodzakelijke updates gehad en is nu weer perfect.

Pluspunten

• Stabiliteit

Minpunten

• Rubberendopje van accuhouder is slecht

Jan 14-09-2020

goede accu zelf 120 km gefietst

goede fietsmaker bij dealer gekocht 14 dagen op proef waar vindt je dit nog en 3 jaar garantie op alles.

Pluspunten

• goed stabiel
  • weinig geluid van de moter

Saskia 03-08-2020

E bike giant

Een kwaliteits fiets. Rijdt goed, met een 60 n motor waardoor die nog makkelijker een heuvel opgaat en betere ondersteuning biedt dan vele andere e bikes.
Ik heb ze bijna allemaal getest en voor mij fietst deze het lekkerste.

Pluspunten

• 60 n.
  • Stabiele fiets en sportieve zithouding
  • Geen afneembaar display (vind ik positief)
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geen lederen handvaten.