Batavus Finez E-go® Power Exclusive Smokingzwart mat / lage instap / 53 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Batavus Finez E-go® Power Exclusive Smokingzwart mat / lage instap / 53 op Kieskeurig.nl.

Olaf Westerbeek 09-03-2021

Fiets getest

Geschreven voor: Batavus Finez E-go® Power Exclusive Smokingzwart mat / lage instap / 53

Deze fiets heb ik 10 weken uitgeprobeerd en mijn conclusie is dat het een fijne fiets is in gebruik. Het display is makkelijk in gebruik. Met deze accu kon ik een flinke actieradius bereiken. De trap ondersteuning was prima. De schijfremmen werken prima met droog weer, met regen en vuil vond ik de rem capaciteit matig.
Het opladen van de accu ging goed ook als de accu verwijderd was van de fiets.
Alleen het laadpunt op het frame had van mij lager gekund.

Pluspunten

• Actieradius
  • Bediening gemak
  • Rij comfort

Minpunten

• Klepje om de accu te verbergen
  • Schijfremmen bij slecht weer
  • Laadpunt op het frame

Annelies 12-05-2021

Een krachtpatser

Deze fiets mocht ik 10 weken testen. Deze krachtpatser mag er zijn met zijn "belt" en zijn prachtige achterlicht dat een grote V-grondreflectie geeft. Het voorlicht is al rijdend te stellen b.v. wat verder weg op een donker bospad.
5 dagen met volle bepakking rijden doet geen afbreuk aan de kracht van de motor. Verschillende merken fietstassen zijn goed aan te haken.
In de Limburgse heuvels had ik om een 16% helling op te fietsen niet de volle ondersteuning nodig en had nog 2 schakelmogelijkheden over.
Met een vol opgeladen accu kom je makkelijk meer dan 100 km weg, ook als je redelijk vaak ondersteuning gebruikt b.v. met veel tegenwind.
Uithalen en terugplaatsen van de accu gaat eenvoudig. Alleen het afsluitklepje is een aanfluiting voor een fiets als deze krachtpatser; viel er verschillende keren onder het rijden af. Daarom achter op de auto maar een bandje om de klep gedaan.
Wie lange afstanden wil fietsen in regen en wind maakt met deze fiets een goede keus.

Pluspunten

• belt aandrijving
  • achterlicht met grondreflectie (zeer veilig)
  • zeer grote actieradius

Minpunten

• klepje van de accu kan loskomen

H Zoomer 29-10-2020

Afdekplaatje accu

Geschreven voor: Batavus Finez E-go® Power Exclusive Smokingzwart mat / heren / 65

Wij hebben 2 van deze fietsen en nu 1 week in bezit . de dames fiets met beld en heren fiets met ketting . Bij beide fietsen zijn de afdek kapjes van de accu afgesprongen , de eerst na 30 km en de 2de bij 100km . Nu lees ik dat het vaker voor komt , voor zo n zulke dure fietsen toch wel een min punt . Dat vind ik een slecht zaak voor Batavus . Ik hoop dat dat snel word verbeterd , de oudere modellen worden vervangen (gratis) door batavus. Verder wel tevreden . H Zoomer

Minpunten

• Afdek kapje accu

Koos Verstappen 13-10-2020

heel stabile fiets ook voor grote mensen

Geschreven voor: Batavus Finez E-go® Power Exclusive Smokingzwart mat / lage instap / 61

Geweldige fiets. Heb er ruim 2 uur op proef gefietst. Vering perfect. Ondersteuning een dikke 10.
Zal er de komende jaren veel plezier aan beleven.

Ilse 27-09-2020

0610041993

Geschreven voor: Batavus Finez E-go® Power Exclusive zwart / lage instap / 57

Topfiets in Limburgse heuvelland! Goede mogelijkheden om samen met eigen keuze voor trapondersteuning kilometers te maken met ieder eigen inspanning👍💪🏼⛰

Pluspunten

• Kwaliteit
  • 5 standen en acht versnellingen

Minpunten

• Afdekplaatje accu sluit niet altijd makkelijk

kampjvd 20-08-2020

Batavus Finez E-go Power Exclusive matzwart

Geschreven voor: Batavus Finez E-go® Power Exclusive zwart / lage instap / 57

Prima e-bike zonder ketting (aandrijving met ‘belt’). Fiets met 8 versnellingen rijdt fantastisch en zit prima. Goede ondersteuning en accu (400w) zorgt voor bereik van meer dan 100km (eco- of tourstand). Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Belt ipv ketting- minder onderhoud
  • Prima ondersteuning
  • Bosch technologie!

Minpunten

• Accu afdekplaat 1.0 wankel (vervangen door 2.0)

Tom Wollaars 18-06-2020

Goede complete display uitstekende schijfremmen

Heb de fiets sinds 3-05-20 in huis heb er in een maand 1000 km mee gereden ,
TOP bike, een aanrader!
Tom Wollaars

Pluspunten

• zeer goede rijeigenschappen
  • Laser achterlicht grondprojectie [veilig]
  • Zijn geld helemaal waard

Minpunten

• Geen minpunt gevonden