Cortina E-Octa opal green matt / dames / 50 / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Cortina E-Octa opal green matt / dames / 50 / 2021 op Kieskeurig.nl.

Sjaak 25-02-2021

Stevige ebike

Geschreven voor: Cortina E-Octa opal green matt / dames / 50 / 2021

Ik heb deze fiets nu 1,5 jaar in bezit en ben zeer tevreden, de balans is prima, goede remmen, en een sterke motor, ik heb de grootste accu die er leverbaar is, nl 750 kWh hier kon ik afgelopen zomer ongeveer 100 km mee fietsen, alleen bij het fietsen in Limburg mn de vaalserberg vreet vermogen, dan kom je niet verder als 80 km, nog genoeg, maar zonder moeite hellingen van 12% nemen, dat is voor deze fiets een peuleschilletje, ik heb meerdere merken mogen proberen, maar laat je niet verleiden door de duurdere merken, het is meestal ook de naam die je betaald, deze fiets heeft een motor van 80nm dat halen de meeste duurdere merken niet eens, ook de wat dikkere banden geven je veel grip op de weg, een nadeel is wel dat de fiets bij 20% even stopt dit is waarschijnlijk als waarschuwing dat je hem dient op te laden, maar als je dat weet wen je er aan, al met al beveel deze fiets zeker aan ,goede prijs/ kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Sterke motor
  • Solide gebouwd

Anna 19-06-2020

Superfiets

Geschreven voor: Cortina E-Octa lava stone matt / dames / 57 / 2021

Deze middenmoter e-bike heb ik sinds april 2019. Mooie vormgeving en kleur. Fietst heel fijn, goede balans door middenmoter. Kan er ca 50 km mee fietsen op een accu. Minder dan er wordt geadverteerd maar dat is ook afhankelijk welke stand ondersteuning je wenst en gebruikt.
Alleen jammer dat door de bevestiging van de kabels aan het stuur de lak slijtage vertoond door het bewegen van de kabels. Winkelier vond het ook vreemd maar had geen oplossing.

Pluspunten

• Trapt licht ook zonder accu
  • Verlichting op accu
  • Groot bereik
  • Gratis upgrade accu toen ik m kocht
  • AXA slotsleutel ook voor accu

Minpunten

• Lakschade door de kabels