Medisana Hdp

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana Hdp op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Jos 02-03-2023

Medisana elektrische deken weer eens stuk

Geschreven voor: Medisana Hdp

Zoals in meerdere reviews te lezen, ook onze elektrische deken (de 2e) al weer defect.
Gisteren uitgezet, vandaar geen licht meer in stuureenheid. Dus deken onbruikbaar.
Kennelijk (gezien de reacties hieronder) een sluipend en endemisch probleem.
Niet kopen dus!!!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik (als hij het doet)

Minpunten

• Snel defect

jmsmelik 16-04-2015
Geschreven voor: Medisana Hdp

Deze warmtedeken Medisana HDP voldoet prima: warmt snel op en ligt lekker. Máár .... ook bij ons gaat de schakelaar steeds weer stuk. Ik heb na aanschaf in 2012 DRIE MAAL pech hiermee. Elke keer ging het ronde lichtje branden en deed de deken niets meer.Twee maal heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen via FonQ, die de deken had geleverd. Maar de derde maal onlangs was net een paar maand na het verstrijken van de garantietermijn. Het antwoord was: u krijgt geen nieuwe. Ook nadat FonQ zich tot Medisana had gewend bleef het "nee". FonQ was wel zo vriendelijk om mij een voucher van 10,- te sturen. Maar de service van Medisana stelt me erg teleur. De fabriek kan toch eenvoudig een nieuw snoer + schakelaar toe-zenden? Daarom deze waarschuwing: koop deze deken niet, want de schakelaar deugt van geen kant.

Paula 08-12-2018

Ook ik heb in een paar jaar 3x een kapotte Medisana deken gehad. De schakelaar is erg zwak, de laatste deken is vandaag kapot gegaan na 2 maanden ! Ik begrijp niet dat Medisana niet een betere schakelaar levert, want op zich voldoet de deken prima.
Ik zal wel weer een nieuwe deken krijgen, maar een reserve-deken zal noodzaak zijn.

LCS 25-10-2014
Geschreven voor: Medisana Hdp

Deze deken hadden wij een jaar in gebruik. Ook bij ons weigerde de deken opeens elke dienst zoals eerder in de reviews over dit product is geschreven. De schakelaar deed niets meer, geen stroom, enz. Deze deken lijkt erg veel op de deken van Cresta. Deze laatste gaf al na drie weken met dezelfde verschijnselen de geest. Opvallend dat de Medisana door winkels als Medicura (leverancier van zorginstellingen, ouderen, mensen met een beperking) wordt verkocht.Je zou toch denken dat deze winkels hun artikelen eerst op degelijkheid zouden hebben onderzocht...

drentse1971 12-04-2014
Geschreven voor: Medisana Hdp

Wederom een review over deze deken. Wij hebben nu de 3de deken in ons bezit en ook alweer stuk! Gisteravond uitgezet en nu wil ik hem weer aandoen... niks! Ik ben ju wel erg geirriteerd...Ik heb zoiets, Medisana, kijk eens waar dit aan ligt? Laat ons de deken retour sturen. Wordt er moedeloos van. Moet zeggen...het opsturen van een nieuwe is geen probleem bij medisana... maar ik snap dit niet. Niks ligt dubbel, schakel erg voorzichtig in de standen.

Zijn er hier meerdere mensen die dit zo ervaren?

drentse1971 03-02-2014
Geschreven voor: Medisana Hdp

Deken gekocht op 11 december 2013. Ik vond hem super! Snel warm..ideaal. Maar helaas...nu doet ie het al niet meer. Waarschijnlijk in de schakelaar oid. Ik gebeld naar klantenservice, wordt niet opgenomen. Daarna een email....nu afwachten op reactie. Zonde hoor, want prijs was ook wel aantrekkelijk.

drentse1971 06-02-2014

Even een aanvulling op mijn review. Ik werd de volgende dag via mail benaderd en ik heb vandaag een compleet nieuwe deken incl. schakelaar ontvangen. Ik kan niks anders zeggen, als dat ik dit een TOP service vind. Dus namens mij voor de service een dikke 10. Hopelijk doet ie het deze x langer. Ik ben weer blij voor nu.

jarekyes 26-01-2014
Geschreven voor: Medisana Hdp

Heb een tweede aangeschaft als reserve omdat mij deze Medisana zo goed bevalt. Hij wordt tenminste goed warm. Voorheen 3 x een Dreamland gehad die elke keer stuk ging en lang niet zo warm werd. Deze ligt goed en kan echt heel warm worden. Ideaal voor mij omdat ik er 's nachts heel vaak uit moet.

Moniquejec 24-11-2013
Geschreven voor: Medisana Hdp

Warmte is prima en comfort ook. Na een half jaar verbrande ik bijna mijn voet zo heet werd de deken! Lichtje ging op rood en begon te piepen. Uitgezet en bij de volgende keer inschakelen blijft de deken kous en piepen en het lichtje rood...
Helaas maar een half jaar plezier van de deken gehad. Geen aanrader.

marjo 16-11-2011
Geschreven voor: Medisana Hdp

deken een paar weken in bezit.
Hij is GEWELDIG.
Warmt zeer snel en schakelaar makkelijk te bedienen.
1 nadeeltje, er is geen aparte voetverwarming en omdat de deken 1.5m is moet je hem helemaal naar beneden leggen.Gevolg : frisse nek.
Maar ik wil hem niet meer missen!
Prijs/kwaliteit is ook goed.

drentse1971 12-04-2014

En leeft je denken nog? Ik wil de mijne vanavond aanzetten en doet weer niks! Dit is nr 3 al! Waar ligt dit toch aan. Ben dus nu helemaal klaar mee.