Domo DO 604 ED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Domo DO 604 ED op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

amanda1908 04-04-2014
Geschreven voor: Domo DO 604 ED

Na verschillende (goedkopere) elektrische dekens had ik besloten maar eens een wat duurdere deken aan te schaffen.
Ik vind het tot nu toe een hele fijne deken, vooral omdat de deken 8 verschillende standen, een speciale voetenwarmer en een timer heeft. Met de timer kun je instellen hoe lang de deken aanblijft. Voor mij is dit heel fijn want ik val vaak in slaap met de deken aan & zo staat ie niet de hele nacht aan. De deken warm redelijk snel op, al zet ik hem vaak al een kwartiertje voordat ik ga slapen aan. Het enige nadeel voor mij is dat de stekker rechts van de deken zit. Omdat mijn bed links tegen de muur staat ligt de stekker nu bovenaan "midden" op het bed. Maar de stekker is goed te "verstoppen" waardoor het geen probleem is als ik alleen slaap. Al met al ben ik heel blij met de deken & raad hem zeker aan voor de echte koukleumen onder ons!

Debbie_dus 27-11-2011
Geschreven voor: Domo DO 604 ED

Na drie weken is de elektrische al kapot, hij wordt nog maar matig warm, alsof alleen stand 3 nog werkt. Dat is echt te lauw en ik kan de deken nu zo wegsmijten. Af te raden dus!!!

niet lullen 22-09-2013

onzin , je hebt minstens een jaar garantie.