Cresta Care kts101 white - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cresta Care kts101 white op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Ron 01-11-2023

Gevaarlijk !

Geschreven voor: Cresta Care kts101 white

Afgelopen werk weer de deken op bed gelegd. Zet de deken altijd 30 min voor t naar bed gaan aan. Deze keer op stand 2. Bij het naar bed gaan wilde ik de deken uitzetten. Er volgde een enorme knal en de stoom in huis viel uit. Nadat het licht weer aan ging bleek de schakelaar ontploft en zwart gebladerd! Ook zat er ern schroeivlek in het laken op de plek waar de schakelaar op het bed had gelegen. Voor het zelfde geld had er brand ontstaan. Kortom onbetrouwbaar produkt; ook 2e deken retour gestuurd. Dan liever koude voeten in bed

Anouk L 28-11-2018

Warmtedeken elektrisch

Geschreven voor: Cresta Care kts101 white

Fijne deken ik voorverwarm mijn bed hiermee, bed wordt binnen ca 30 mijuten warm en dit lekker bij het gaan slapen. Deken altijd uit als ik ga slapen. Ik ben er erg blij mee en blij met de aankoop.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Simpel

Minpunten

Mirjam 28-11-2018

Super basisdeken

Geschreven voor: Cresta Care kts101 white

Heerlijk warme elektrische deken, die snel opwarmt. Verschillende temperatuurinstellingen mogelijk. Hygienisch want je kunt deze deken in de wasmachine wassen. Echt een hele goede leus.

Pluspunten

• Snel opwarmen
  • Hygienisch, kan gewassen worden

ria 26-11-2018

Simpel maar helemaal goed

Geschreven voor: Cresta Care kts101 white

Ik zet de deken ongeveer 1/2 uur voordat ik ga slapen aan en dan is mijn bed lekker opgewarmd.
Ik zet de deken uit als ik ga slapen. Deken dekt mijn slaapkant helemaal af.

Pluspunten

• prijs
  • simpel te grbuiken

Minpunten

• geen

Jonkers 09-11-2018

Goedkoop maar gewoon goed!

Geschreven voor: Cresta Care kts101 white

voor dit geld een erg goede deken, warmt snel op en ligt best prettig. Mijn oude deken van een ander merk was snel stuk en het aansluitpunt lag niet lekker. Bij deze bijna geen last van.
Het is voor mij een goede aankoop!
Ook fijn dat deze de hele nacht aan kan als ik dat wil.

Pluspunten

• Snel warm
  • prijs
  • 3 standen