Cresta Care KTS969X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cresta Care KTS969X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

WJ 11-03-2018

Belabberde kwaliteit

Geschreven voor: Cresta Care KTS969X

We hadden er twee gekocht. Een na een paar weken teruggestuurd, hij deed het niet meer, netjes van Fonq een nieuwe toegestuurd gekregen. Na een paar weken is de andere ook stuk gegaan. (Ledje blijft uit, geen warmte)

Nu werken ze weer beide niet. Netto hebben we dus 4 dekens van dit model gehad, alle vier stuk. Duidelijk een productie probleem.

We gaan nu voor een ander merk. Top service van FONQ.

Pluspunten

• 4 standen, turbo opwarmstand zodat ie snel warm is
  • Snoer is lang genoeg.

Minpunten

• Slechte kwaliteit

Ellen 19-01-2018

Prima warmtedeken

Geschreven voor: Cresta Care KTS969X

De deken warmt snel op en is machinewasbaar wat ik zelf erg prettig vindt. Ook is de deken iets groter dan gemiddeld. Dat de bedrading voelbaar zou zijn zoals in bovenstaande review is bij onze deken absoluut niet het geval, gewoon een prima warmtedeken die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Afmeting
  • Extra voetenwarmte
  • Wasbaar

ansje 09-11-2015
Geschreven voor: Cresta Care KTS969X

Toen ik dit elektrisch deken kocht was ik redelijk tevreden met de snelheid van opwarmen van het deken. HELAAS voel ik de verwarmingsdraden door het molton en flanellen laken heen. Ik heb er blauwe plekken van gekregen!! Erg pijnlijk, ik kon alleen maar op mijn rug liggen, want die draden voelen keihard. Het enige dat helpt is een extra flanellen kussensloop op de draden leggen, zodat ik ze niet meer voel. Hierdoor moet het electrisch deken harder werken, om mij de warmte te laten voelen. Bij mijn benen heb ik er geen last van. Ik raad het kopen van dit deken af!

ansje 04-01-2016

electrisch deken geeft nog steeds pijnklachten bij heupen. Ik verdraag de draden niet meer, de striemen staan in mijn heupen. Hopelijk neemt marskramer dit ondeugdelijke product terug!
Het deken is nu 2,5 maand in mijn bezit. gebruiksgemak en mogelijkheden beiden een 1.