Inventum HNL4111L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HNL4111L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

gochem12 02-04-2013
Geschreven voor: Inventum HNL4111L

superdeken al heel wat jaren in mijn bezit en nog nooit in de kou gelegen denk dat hij inmiddels 14 jaar oud is echt klasse

e.vdsteen 09-12-2012
Geschreven voor: Inventum HNL4111L

Helaas, na 1 maand is de Intentum elektrische onderdeken al defect. Reparatie gaat 3 weken duren.
Meer hoef ik waarschijnlijk niet te zeggen.

johan987 10-03-2012

---------- update review 10-03-2012 ----------
Nog een keer een nieuwe deken gekocht, nadat de vorige alweer defect was gegaan. In totaal iets van 6 Inventum dekens gehad. Deze nieuwe deken heeft het precies een week uitgehouden. Ik ken weinig producten die minder degelijk zijn. Heb wel netjes mijn geld terug gekregen, maar het was een grote teleurstelling. In één woord: waardeloos! Nooit meer een Inventum zwakstroomdeken.

---------- oude review 28-02-2012 ----------
Eerste deken is 5 jaar meegegaan. Toen hij stuk ging weer 2x een Inventum gekocht vanwege de zwakstroom. Echter de 2e en 3e deken waren na een jaar kapot. Dan wordt het toch een dure grap. Als de deken het doet is hij ideaal maar de duurzaamheid is waardeloos.

ritoo 03-12-2011
Geschreven voor: Inventum HNL4111L

Dit is mijn tweede deken. De eerste was ook na twee seizoenen stuk en deze nu ook. Lichtjes branden nog wel maar hij geeft geen warmte meer af. De transformator geeft overigens ook een permanent zoemend geluid. Het is een hele fijne deken maar dan moet hij het wel doen. Ik heb hem voor dik over de honderd euro gekocht en dan mag toch wel diverse winters meegaan.

J. Laning 29-11-2011
Geschreven voor: Inventum HNL4111L

Steeds dit type deken gehad, al vele jaren, probleemloos! In 2010 vervanging wegens (vermeende) slijtage. Bij collega van Elektrokoopjes 2 dekens gekocht. 1 deken na 13,5 maand defect. Na reparatie bij Inventum juist vandaag retour gekregen. Garantie.
Wij zweren bij Inventum-dekens!

V.w.b. Elektrokoopjes: op basis van ervaringen in het verleden zijn wij zeer tevreden!

StudioDP 13-03-2011

---------Update review, 13-3-2011---------
Vervolg op mijn eerdere review. Deken via Expert terug gestuurd. Gelukkig kregen we als vaste klant na vragen een vervangende deken van een andere type ( type hoeslaken). Nu hebben we de eerste deken weer terug, volgens Inventum markeerde er niets aan. Na thuis testen geeft hij nog steeds geen warmte af. Gelukkig hebben we de omruil deken nog. Deze bevalt prima. Deze trafo maakt ook niet z'on irritant zoemend geluid. Echter gaat hij niet automatisch uit. De trafo is ook een stuk kleiner. Deken moet wederom weer terug. I houd de vervangende deken wel.

---------1e review, 11-2-2011---------
Heerlijk warmte onderdeken voor kerst gekregen, de koude winter maand van genoten. Echter na 6 weken geeft hij geen warmte meer af. Alle lampjes branden wel. Verder was het gebruiks gemak redelijk, ligt goed vlak, niet echt hinderlijk tijdens het slapen. je moet wel de schakelaar goed in de standen zetten. Mijn deken moet terug naar de winkel helemaal in het Noorden van het land.

rasky 23-02-2011
Geschreven voor: Inventum HNL4111L

hm de mijne is nu kaduuuk na 14 jaar klopt geeft geen warmte meer af ik denk dat het een beveiliging is ergens in het deken (dat je tenminste niet gegrild wordt .
Ik ben hier in belgie geweest krijg er geen in turnhout