De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HL197V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

r**********@i********* 28-01-2024

lekkere onderdeken

Geschreven voor: Inventum HL197V

goed product, supergoed regelbaar en niet overdreven heet is ook mogelijk.
kortom gewoon een lekkere onderdeken.

y**********@i********* 07-01-2024

Niet tweezijdig bruikbaar

Geschreven voor: Inventum HL197V

Helaas is deze elektrische deken niet om te draaien, door een grote stiknaad kun je niet op twee kanten liggen. Hierdoor niet te gebruiken aan de linkerkant van een tweepersoons bed.

Audrey 28-12-2023

Top product

Geschreven voor: Inventum HL197V

Echt een top product voor koukleumen zoals ik. Handige timer, aparte instelbare voetenwarmte, super zachte fleece toplag en helemaal top dat hij gewoon in de wasmachine kan.

Pluspunten

• Handige timer
  • Apart instelbare voetenwarmte
  • Wasmachine wasbaar
  • Super zachte fleece toplaag

Peter 17-12-2023

slechte aankoop

Geschreven voor: Inventum HL197V

Voordat ik tot aankoop ga lees ik altijd wat reviews. Maar bij deze ben ik ingestonken. De aansluiting van 1 cm dik plastic hebben ze 10 cm van de kant waar je ligt geplaatst, en ook nog eens net onder schouderhoogte, waar je lichaam het breedst is. Dus 's nachts ben je regelmatig in contact met het harde plastic. Wie dit bedacht heeft? Had 'm anders in de boevenhoek geplaatst. Dus voor mij een waardeloze aankoop, afgezien van de werking.

Minpunten

• hard plastic aansluitpunt 10 cm van de rand

Anouk 10-11-2023

Slechte kwaliteit voor zo'n mooi product

Geschreven voor: Inventum HL197V

Ik heb 2 stuks van dit type gekocht en beide zijn helaas binnen het jaar defect gegaan. Beide keren lag het aan de schakelaar (E1 code en de andere kan je niet meer instellen springt steeds op 0 en werkt niet meer). Heel erg jammer want het product is mooi qua afmeting en 9 standen voor bed en voeten, maar duurzaamheid scoort dus helaas een 1. Te duur voor zo'n korte levensduur.

Pluspunten

• mooi en groot
  • 9 standen voor bed/voeten
  • snel warm en makkelijk te bedienen

Minpunten

• duurzaamheid scoort slecht, snel stuk
  • schakelaar matige kwaliteit
  • aansluitpunt op deken ook onhandige plek

Marc 07-09-2023

ideaal voor mensen die alleen koude voeten hebben

Geschreven voor: Inventum HL197V

Prachtige deken. Ik heb altijd steenkoude voeten, zelfs in de zomer. Deze deken heeft een speciale voetenverwarming en 9 standen. Ideaal!

c*************@g******** 02-03-2023

geweldig

Geschreven voor: Inventum HL197V

Bevalt geweldig ,soft en warm...min punt.... stekker schiet gauw los ,zit op de verkeerde plaats

j***********@l****** 27-02-2023

Product dat doet wat het belooft

Top electrische deken!
Bediening is erg simpel maar wel genoeg standen qua verwarming dus het is niet te ingewikkeld gemaakt
Blijft goed liggen en rolt niet op op de randen of tijdens het bewegen tijdens het slapen.
snoer wat er aan zit is ook lang genoeg om op verschillende manieren het deken te plaatsen naar wens.
in turbo stand is hij zo warm, wij zetten hem vaak aan en gaan dan tanden poetsen en daarna een lekker warm bed in!

Pluspunten

• Snel warm
  • goede display
  • goede bediening zonder complicaties
  • blijft goed liggen ook bij onrustige slaper

Minpunten

• geen links of rechts variant qua aansluiting

h**********@u********* 25-02-2023

Na bijna 10 jaar ervaring een echte aanrader

Geschreven voor: Inventum HL197V

Kwaliteit en functionaliteit zijn belangrijke criteria.
Na bijna 10 jaar functioneerde mijn deken niet meer en ben gelijk een nieuwe gaan kopen. Na lange dienst is de kwaliteit bewezen. De ruime instelmogelijkheden en eenvoudige installatie maken dat deze deken van harte is aan te bevelen.

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit
  • Ruime en flexibele instellingen

Minpunten

• Lokatie van aansluitpunt

Arnold 18-01-2023

Comfortabel maar kwalitatief ondermaats

Geschreven voor: Inventum HL197V

De dekens blijven strak liggen door de hoesvorm. Voldoende warmte en instellingen. De verschillende zones zijn prettig. De aansluiting is duidelijk voelbaar. De draad schiet te vaak los. Vage lekstroom voelbaar. Schakelaar geeft hinderlijk licht zolang deken aanstaat.
Inmiddels zijn er drie definitief gesneuveld na langdurige periode van storing op storing. Zelfde probleem bij drie dekens

Pluspunten

• Aparte lichaamszone en voetenzone
  • Voldoende warmte
  • Voldoende standen voor temperatuur en tijd
  • Blijft strak liggen

Minpunten

• Dikke aansluiting in lichaamszone
  • Kabel schiet te vaak uit de deken
  • Duur en snel defect

a***********@h******** 19-12-2022

warm en comfortabel slapen

Geschreven voor: Inventum HL197V

het product voldoet aan de warmt en comfort die het bied het min punt is dat de stroomaanvoer punt naar deken na een nacht los gaat dit gebeurd iedere nacht wat niet prettig is , hier zou Inventum nog wel aan kunnen werken om dit beter voor elkaar te krijgen ,

Pluspunten

• het geeft genoeg warmte
  • degelijke deken

Minpunten

• aansluiting gaat snel los
  • aansluiting zou anders kunnen

Yo 09-12-2022

prima e-deken met hoeslaken

Geschreven voor: Inventum HL197V

doordat de e-deken een hoeslaken heeft trekt het rimpelloos en eenvoudig om de matras heen
temperatuur in beide zones is eenvoudig in te stellen
jammer dat aansluiting van het snoer aan de deken ter hoogte van de elleboog zit maar dat is enige minpunt

Pluspunten

• hoeslaken
  • eenvoudig te regelen

Minpunten

• plek van snoeraansluiting

p*************@g******** 17-10-2022

Warm aanbevolen

Geschreven voor: Inventum HL197V

Prima elektrische deken , elke avond weer een feest om in een warm bed te stappen. Een groot voordeel is dat het om het net als een hoeslaken om het matras gedaan kan worden dus het verschuift niet.

Pluspunten

• Verschillende warmte zones
  • Hoeslaken concept

Minpunten

• aansluitpunt snoer

c*************@g******** 10-10-2022

geweldig

Geschreven voor: Inventum HL197V

geweldig ..de deken zit zo fijn over het hele matras, er verschuift niks.

en zo heerlijk soft warm,

wel jammer van de eenzijdige aansluiting.

Pluspunten

• hoeslaken ,dus het blijft goed op je matras liggen
  • voeten worden verwarmd
  • heerlijk soft warm

Minpunten

• eenzijdige aansluiting

j*******@o******** 15-09-2022

Na 2,5 jaar geen schakelaar meer te verkrijgen!

Geschreven voor: Inventum HL197V

Deed het goed maar nu na 2,5 jaar geen nieuwe schakelaar meer te krijgen dus nu maar weggooien deze dure elektrische deken, trouwens al de tweede keer dat de schakelaar het niet meer deed!

Pluspunten

• Lekker warm
  • Aparte voetenwarmer

Minpunten

• Schakelaar al 2keer kapot in 2,5 jaar
  • Nu geen nieuwe meer te verkrijgen

George 16-04-2022

Prima deken, als hij het doet……

Geschreven voor: Inventum HL197V

Positief: 9 warmtestanden, automatische uitschakeling en afmetingen (hoeslaken geschikt voor bed van 210 cm).
Nadeel: schakelaar en aansluiting met deken is absoluut het zwakke punt. Door schiet te makkelijk los door het omdraaien ‘s-nachts. Schakelaar zelf heeft maar een zeer korte levensduur.
Eind 2019 heb ik twee dekens van dit type gekocht. Begin 2021 ging eerste schakelaar kapot en begin 2022 de tweede. Inventum heeft een kleine technische aanpassing gedaan op dit type schakelaars, maar de nieuwe (vanaf 2020) werken niet wanneer ze worden aangesloten op dekens die vóór 2020 zijn geproduceerd. Het advies van Inventum is om maar een nieuwe deken te kopen.
Kortom, een fijne deken die je na iets meer dan 2 jaar kunt weggooien door een slecht werkende schakelaar.

Pluspunten

• Afmeting
  • Automatische afslag
  • 9 warmte standen

Minpunten

• Schakelaar
  • Aanluitpunt snoer met deken

Kim 13-01-2022

Werkt prima, geeft veel comfort en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Inventum HL197V

Na veel vergelijken en uitzoeken kwam deze elektrische deken van Inventum voor ons als beste optie naar voren. Hij beschikt over alle functies die we graag wilden, zoals een timer en aparte voetenstand, en is ook wasbaar. En gelukkig ook nog betaalbaar :-) De deken werkt prima en geeft heel veel comfort. Ook de bediening is makkelijk. Hij bevalt dus super! Typisch gevalletje: hadden we eerder moeten doen!

Pluspunten

• wasbaar
  • aparte stand voor voetenzone
  • makkelijk bedienbaar
  • timer in te stellen van 1 tot 12 uur

Wing 28-12-2021

een degelijk product wat betreft prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum HL197V

Heb een 2e elektrisch deken aangekocht na uitvoerig een 1e te hebben getest. Ben er vrij tevreden over doch heb 1 minpuntje waar de fabrikant misschien rekening kan houden ivm de instelling van het deken : deze kan niet opgeslagen worden waardoor er telkens opnieuw alles moet ingebracht worden. Verder doet het product wat ervan verwacht wordt. Dit deken raad ik dan ook ten stelligste aan.

Pluspunten

• rug-, voetgedeelte apart in te stellen
  • zachte molton

Minpunten

• de ingegeven instelling wordt niet opgeslagen

Matthijs 02-03-2021

Zeer praktisch en warm!

Geschreven voor: Inventum HL197V

Mijn vorige deken van Inventum was na een dikke 8 jaar intensief gebruik aan vervanging toe. Omdat de tijd niet stilstaat en producten (mee)veranderen heb ik nu de HL197V van Inventum gekocht. Een elektrische deken én molton in één. Zeer handig, want deze sluit goed rondom de eenpersoonsmatras en is daardoor zeer praktisch, want hij verschuift niet. De deken heeft maar liefst 9 standen (mijn vorige deken 3), een mijns inziens goede innovatie en het onderste gedeelte, voor de voeten, heeft een aparte knop om te kiezen uit (tevens) 9 standen. De turbo-functie van de deken zorgt ervoor dat, bij het aanzetten, het eerste half uur de deken snel comfortabel warmt wordt. Ideaal als je een avond niet thuis bent en daarna snel een warm bed in wilt. Dit laatste is misschien een minpuntje, de deken is namelijk geen smart-product en dus niet op afstand aan of uit te zetten. De aansluiting voor de elektriciteit zat voorheen bij het voeteneind, nu op ellebooghoogte. Dat is sneller voelbaar en (wellicht) hinderlijk. Ik heb dat opgelost door over de deken twee hoeslakens te gebruiken. Een grote innovatie van de HL197V: hij schakelt automatisch uit na het aantal uur (max. 12), dat je zelf kunt instellen. Vergeet je de deken na het slapen uit te zetten (met een prima bedienbare schuifknop) dan 1. verbruik je niet onnodig stroom en 2. is er geen gevaar voor oververhitting en andere niet wensbare situaties (brand). Na het daadwerkelijk uitzetten van de deken met de schuifknop, onthoudt de deken niet de standen die je het laatst hebt gebruikt. Dat is jammer, maar vind ik niet onoverkomelijk. Voor nu ben ik (wederom) erg blij met mijn nieuwe elektrische deken van Inventum. Ik slaap er echt beter (en sneller) mee!

Pluspunten

• 9 warmtestanden: lichaam én voeten
  • past als molton perfect om eenpersoonsmatras
  • eerste half uur turbo-warmte: top comfort!
  • schakelt automatisch uit na max. 12 uur

Minpunten

• geen smart-product
  • elektriciteitspunt niet op meest handige plek

Jan-Paul 31-01-2021

Jan-Paul

Geschreven voor: Inventum HL197V

Heerlijke elektrische deken. Dankzij de hoeslaken functie blijft hij perfect op zijn plaats. Aparte temperatuur voor je voeten en lijf. Zelfs met ingebouwde timer. Een echte aanrader

Pluspunten

• Hoeslaken functie
  • Gescheiden temperatuur
  • Timer

L Peters 10-01-2021

Zeer slecht produkt

Geschreven voor: Inventum HL197V

Nooit meer een elektrische deken van Inventum. Ik heb er 3 gehad. De eerste begaf het net na de garantieperiode. Een nieuwe besteld bij Bol.com. Die viel binnen 5 weken constant in storing. Dankzij de goede service van Bol aankoopbedrag teruggekregen. Toch maar weer een nieuwe besteld. Deze heb ik nu 2 maanden en deed het in het begin prima. Maar nu wordt het gedeelte voor de lichaamstemperatuur niet meer goed warm en het duurt minimaal een uur voordat voeten gedeelte goed warm is. Echt een waardeloos product.

marco de groot 10-12-2020

electrice dekens HL197V

ik heb 2 electrice dekens besteld HL197V echt super dekens
Electrisch deken in hoeslaken vorm past ook op een matras van 220X90 (15 cm dik). Aansluiting van het netsnoer kan zowel links als rechts en kan eraf om het hoeslaken te wassen. Verschillende zones voor lijf en voeten die apart in te stellen zijn. Met turbo stand zo warm. Hoofdkussen stuk is niet verwarmd, is ook niet nodig (toegestaan?). 22:00 uur 's avonds besteld en de volgende dag in huis zoals beloofd TOP.

Pluspunten

• pasvorm
  • snel warm
  • anparte voeten opwarmer

Marcel 07-12-2020

Elektrische deken HL 197V

Geschreven voor: Inventum HL197V

De kwaliteit is goed en hij wordt goed warm. Wat ik een heel groot min punt vind is dat hij maar 150 cm lang warm word dus 60 cm blijft koud. Ik heb dus een koude boven rug en schouders.

Pluspunten

• kwaliteit
  • voet apart

Minpunten

• maar 150 cm warm
  • dikke knopop de deken voor snoer

Marcel 01-12-2020

Elektrische deken met voetenwarmer

Geschreven voor: Inventum HL197V

Deze elektrische deken bevalt wel goed.
Wordt voldoende warm.

Vind het misleidend dat deze 210 cm lang is maar er word niet bij gezegd dat hij maar 150 cm warm wordt

Pluspunten

• Goed warm
  • apart voeten deel

Minpunten

• wordt maat 150 cm warm
  • vrij grote knop waar het snoer binnen komt

Cornelia 14-11-2020

Bijna niet te geloven

Geschreven voor: Inventum HL197V

We hebben al jaren 2 van deze dekens. Ze functioneren nog steeds prima, maar er zit wat slijtage op. Vol goede moed 2 nieuwe exemplaren besteld, die ook nog in de aanbieding zijn. Ze werken niet, schakelen zichzelf snel uit en code E1 verschijnt. Dit blijkt de code voor evt. draadbreuk. We besluiten ze terug te sturen en ergens anders nieuwe te bestellen. Helaas ook deken nr 3 en 4 gaan al snel na de ingestelde tijd op code E1 en zijn uitgeschakeld.
Vier keer een product met hetzelfde mankement? Dat gelooft toch niemand.
Of heeft de aanbieding hier iets mee te maken?

Minpunten

• Werjt niet naar behoren