Princess 262041 Eierkoker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 262041 Eierkoker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1,9

j*************@g******** 14-07-2021

Princess 262041 Eierkoker

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

Waardeloos apparaat je moet erbij gaan zitten anders hoor je de zoemer niet als ze klaar zijn en daarom zijn ze altijd of te hard of te zacht als je er niet bij blijft staan.
Grootste miskoop ooit van mij

Pluspunten

• Ziet er netjes uit.
  • Passen grotere eieren in.
  • Degelijk

Minpunten

• Zoemer gaat veel te zachtjes.

C P 26-04-2021
  • Product gekregen

Waardeloos

Wat een slecht apparaat.
Altijd harde eieren.
Bij een klacht krijg je een instructie alsof je een klein kind bent.
Ook geen alarmbel als het ei klaar is, maar wel het advies meteen te koelen als het lampje uit gaat. Geen gemak van het apparaat, alleen maar erfenis.

Minpunten

• Geen alarm
  • Je ziet niet of je het apparaat uit zet
  • Geen zacht eitje

e. reinders 23-02-2021

Princes eierkoker 1-6 eieren

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

Het is moeilijk om de eieren op de gewenste hardheid te koken. Onduidelijk waarom de verschillende hardheidsstanden op de draaiknop staan als je ook de hoeveelheid water nog moet afmeten. Als de eieren klaar zijn klinken er zacht 2 piepjes, die gemakkelijk gemist kunnen worden. Erg onduidelijk wanneer de eieren klaar zijn. Het hele kookproces neem ook meer tijd in beslag dan het oude model.

Bep 04-12-2020

princess eierkoker

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

Ik heb al een keer iets geschreven over dit dure onding en het is nog steeds hetzelfde krijgen gewoon geen zachte eieren eruit wat we ook doen .Blijft ook water staan op de plaat zond weggegooid geld.

sholaama 24-03-2021

Nu een jaar verder wat een onding is het nog steeds geen zachte eieren kunnen koken. Slechte service van Princess je hoort gewoon niets als je een klacht indient.

Bep 16-08-2020

slecht

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

We hebben jaren een goedkope eierkoker gehad, nu dachten we kopen een duurdere maar wat heb ik daar spijt van.Er komen iedere keer harde eieren uit wat er ook geprobeerd wordt.Knopje op zacht water op hoeveelheid eieren en zacht toch hard en dan helemaal onderin heel dun wit ook het signaal is vrij zacht en piept één keer wat een waardeloos ding.Gaan maar weer met water in pannetje eitje koken en kijken naar een andere koker.

Minpunten

• geeft alleen harde eieren
  • heel zacht en maar één keer piepje

Huub Laarmans 02-04-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

Ben er 'n paar weken blij mee geweest maar binnen 'n maand kwam er een sissend geluid uit en werkte het niet meer.
Opengeschroefd, bleek er water in te staan waardoor de printplaat aangetast was.
Heb erg mijn twijfels over de veiligheid van deze eierkoker.

Pluspunten

• Deed het heel even goed

Minpunten

• Water binnen in het apparaat
  • Printplaat aangetast

janny 07-08-2019

slecht

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

inderdaad onmogelijk om de eieren zacht te koken, zelfs als ik ze er uithaal voor de timer is afgelopen zijn ze al hard

Willem 18-07-2019

Prinsessen eierkoker

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

Is een zeer slechte eier koker de symbolen werken niet naar wat er aangegeven staat er komen alleen hard gekookte eieren uit zachte eieren kan je niet koken.

Pluspunten

• Mooie behuizing.

Minpunten

• Geen zachte eieren.
  • Geluidssignaal werkt niet als ze klaar zijn.

peter 15-12-2018

waardeloos apparaat voor zachte eieren

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

met deze eierkoker is het onmogelijk om een zacht ei te koken. tijdsduur voor een zacht ei is 12 minuten.( kortste tijd die instelbaar is). Na contact met de klantenservice worden we afgescheept met een verklaring van de handleiding. Daar terugbrengen meer aan benzine kost dan de aanschafprijs, gaat dit apparaat de kliko in.

Pluspunten

• uiterlijk
  • tefallaag heeft geen kalkafzetting

Minpunten

• niet geschikt voor zachte eieren