Princess 262041 Eierkoker - Reviews

Geschikt voor
6 eieren
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 262041 Eierkoker op Kieskeurig.nl.

2,1

• Slecht

peter 15-12-2018

waardeloos apparaat voor zachte eieren

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

met deze eierkoker is het onmogelijk om een zacht ei te koken. tijdsduur voor een zacht ei is 12 minuten.( kortste tijd die instelbaar is). Na contact met de klantenservice worden we afgescheept met een verklaring van de handleiding. Daar terugbrengen meer aan benzine kost dan de aanschafprijs, gaat dit apparaat de kliko in.

Pluspunten

• uiterlijk
  • tefallaag heeft geen kalkafzetting

Huub Laarmans 02-04-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

Ben er 'n paar weken blij mee geweest maar binnen 'n maand kwam er een sissend geluid uit en werkte het niet meer.
Opengeschroefd, bleek er water in te staan waardoor de printplaat aangetast was.
Heb erg mijn twijfels over de veiligheid van deze eierkoker.

Minpunten

• Water binnen in het apparaat
  • Printplaat aangetast

janny 07-08-2019

slecht

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

inderdaad onmogelijk om de eieren zacht te koken, zelfs als ik ze er uithaal voor de timer is afgelopen zijn ze al hard

Willem 18-07-2019

Prinsessen eierkoker

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

Is een zeer slechte eier koker de symbolen werken niet naar wat er aangegeven staat er komen alleen hard gekookte eieren uit zachte eieren kan je niet koken.

Minpunten

• Geen zachte eieren.
  • Geluidssignaal werkt niet als ze klaar zijn.

e. reinders 23-02-2021

Princes eierkoker 1-6 eieren

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

Het is moeilijk om de eieren op de gewenste hardheid te koken. Onduidelijk waarom de verschillende hardheidsstanden op de draaiknop staan als je ook de hoeveelheid water nog moet afmeten. Als de eieren klaar zijn klinken er zacht 2 piepjes, die gemakkelijk gemist kunnen worden. Erg onduidelijk wanneer de eieren klaar zijn. Het hele kookproces neem ook meer tijd in beslag dan het oude model.

Bep 04-12-2020

princess eierkoker

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

Ik heb al een keer iets geschreven over dit dure onding en het is nog steeds hetzelfde krijgen gewoon geen zachte eieren eruit wat we ook doen .Blijft ook water staan op de plaat zond weggegooid geld.

Bep 16-08-2020

slecht

Geschreven voor: Princess 262041 Eierkoker

We hebben jaren een goedkope eierkoker gehad, nu dachten we kopen een duurdere maar wat heb ik daar spijt van.Er komen iedere keer harde eieren uit wat er ook geprobeerd wordt.Knopje op zacht water op hoeveelheid eieren en zacht toch hard en dan helemaal onderin heel dun wit ook het signaal is vrij zacht en piept één keer wat een waardeloos ding.Gaan maar weer met water in pannetje eitje koken en kijken naar een andere koker.

Minpunten

• geeft alleen harde eieren
  • heel zacht en maar één keer piepje