Russell Hobbs Stylo - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

fam. Dobber 18-09-2019

Degelijk goed afgewerkte eierkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Stylo

Het apparaat is degelijk, werkt goed, mag ook wel gezien de prijs. Het pocheren is een leuke mogelijkheid. Dat gaat prima. Het enige minpuntje: het schoonmaken van zowel het aluminium deel, als de kunststof bakjes. Waar bij mijn vorige eierkoker met witte azijn en druppel afwasmiddel afdoende was.... nu niet. Het schoonmaken vraagt meer tijd. Wie heeft tips?

Pluspunten

• degelijk
  • werkt goed

Minpunten

• schoonmaken
  • schoonmaken
  • schoonmaken

Patrick 08-04-2019

Waardeloos !!

Geschreven voor: Russell Hobbs Stylo

Apparaat lekt langs de deksel.
Sluit dus niet goed af.
Ondanks nadrogen al na 2 keer één bonk roest.
Kan zo de container in.
Aldi heeft er een voor € 10. Super ding !!

fawr48 25-09-2013
Geschreven voor: Russell Hobbs Stylo

Na zeer teleurstellende ervaringen met een Princess dit voor ons onbekende apparaat aangeschaft. We zijn heel tevreden. Prima eierkoker.

fawr48 12-10-2013

Of hij automatisch afslaat heb ik niet echt gecontroleerd.De pieptoon blijft wel even afgaan. Meestal haal ik de eieren na max. 30 seconden eruit. Dan zet ik meteen de eierkoker uit. Ik wil het wel eens controleren als je dat graag wil. Ik denk wel dat hij afslaat maar de hitte onder het kapje blijft wel even bestaan natuurlijk. De eieren moet je toch onder de koude kraan even laten "schrikken! ".

lepe 10-10-2013

Hallo, Fawr48,
Ik vroeg me af of deze eierkoker wel automatisch afslaat als de eieren klaar zijn, of blijft hij net zo lang zoemen tot je zelf de knop weer omzet? In mijn zoektocht kom ik er steeds achter dat als er "automatische afslag" aangevinkt staat, er blijkbaar toch iets anders mee bedoeld wordt.

LeoSel 07-03-2015

Beste gebruiker,

Ik heb een vraagje. Heeft deze eierkoker een hardheidsinstelling? Kan je zachte, harde etc. kiezen?

Mvg,

Leoni