Autovision AV-701L zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Autovision AV-701L zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

kar61 21-05-2012
Geschreven voor: Autovision AV-701L zwart

makkelijk in gebruik,het lezen van een echt boek houdt zijn charme,maar op reis en onderweg een uitstekend alternatief.duidelijk en handzaam

DrMudd 04-04-2012
Geschreven voor: Autovision AV-701L zwart

Slecht apparaat. Heb een ePub gekocht bij O'Reilly en het apparaat crasht steeds op dezelfde pagina (flink document met afbeeldingen, 50mb). Dezelfde ePub wordt op een iPhone moeiteloos vertoond. Het laden van dit document duurt ongeveer 2 minuten. Op de iPhone is het direct zichtbaar (achtergrondpaginering). Plaatjes kunnen niet worden ingezoomd, tenenkrommende vertaling, de bladerknoppen kun je beter zien dan voelen, bijzonder omslachtig updaten van firmware (niet mogelijk op OSX), geen zoekfunctie. Kost weinig en de kwaliteit is navenant. Teruggestuurd.

wees reeel 30-06-2012

Wat een onzin!! heb dit nog steeds NIET meegemaakt en in onze kennissekring ook niemand. Er kan altijd een exemplaar tussen zitten die een software fout heeft, maar je hebt 2 jaar garantie dus terug naar de verkoper! maar om nu meteen te zeggen dat het allemaal waardeloos is gaat ons een beetje te ver. Niets is perfect ook de gebruiker vaak niet.

Claartje64 08-07-2012

Ik heb hetzelfde probleem aan de hand gehad. e-pub verwijderd en opnieuw vanaf pc gedownload. Daarna ging het perfect. Ik heb hem nu bijna een jaar en ben er zeer tevreden over.

Miep