Kobo Forma zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kobo Forma zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Anton M 21-01-2021

tegenvaller

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

het automatisch draaiende scherm (en de vergrendeling hiervan) werken slecht. De reader staat vaak in eens op z'n kop.
Daarnaast verwachte ik bij zowat de duurste reader die te koop is, dat je een zwarte bladzijde met witte tekst zou kunnen kiezen (zodat ik mijn partner niet wakker maak bij het lezen 's nachts). HELAAS; deze functie zit er niet op......................

Minpunten

• slecht functionerend draaischerm
  • geen zwarte pagina's met witte tekst

Alma 18-12-2019

Aan uit knop werkt niet

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

In juli 2019 heb ik de Kobo Forma gekocht. Weinig gebruikt. De aan uit knop ging in oktober stuk. 3 dagen geleden kreeg ik een nieuwe en deze heeft precies hetzelfde probleem. Na 2 x gebruik doet de aan uit knop het niet meer. Opnieuw in reparatie☹️☹️. Waar kan ik een klacht indienen?

van Dijken 18-09-2019

Storende witte streep

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

Vandaag heb ik de e-reader gekocht, maar helaas dezelfde middag weer teruggebracht. Qua functionaliteit en gebruikscomfort is het allemaal prima. hij ligt goed in de hand, intuïtieve bediening etc, maar aan de kant van de knoppen was een irritant witte streep zichtbaar, die wordt veroorzaakt door de verlichting. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice, dit hebben kennelijk alle forma's in meer of mindere mate. Mij stoorde het flink, dus voor mij is het geen goede keuze.

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • makkelijke bediening
  • mooie scherp beeld

Minpunten

• zeer hoge prijs
  • storende witte streep aan de zijkant

Klaas Lijkendijk 15-07-2019

Geweldig ereader!

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

Sinds een maandje heb ik deze ereader in gebruik. Al een flinke tijd had ik de Kobo glo en ben nu overgestapt op de Forma. De nieuwe Forma is een hel stap vooruit. De verlichting is subtieler en prettiger aan de ogen. De rand aan de zijkant is voor mij ideaal om de ereader vast te houden en met de knoppen kan ik makkelijk bladeren zonder veel moeite. Persoonlijk zou ik niet meer anders willen!

Pluspunten

• Mooi Design
  • goede verlichting

Kim 11-07-2019

heerlijk licht gewicht e reader!!

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

ik had altijd een Aura H2o. maar nu de Kobo Forma. Wat een heerlijk lichte e reader. mooi dat je hem ook kan kantelen en dat je boek dan mee draaid. Echt een prima e reader

Pluspunten

• licht in gewicht
  • draaischerm

Minpunten

• geen

Elly 11-04-2019

Niet doen springt zomaar naar andere paginas

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

Ik gebruik al heel lang ereaders. Heb beboomde, Sony en kobo gehad. Ik zag dat kobo een nieuwe ereader op de markt had. De kobo forma. Een van de duurste ereaders op de markt.
Meteen besteld en hoge verwachtingen. Maar wat een tegenvaller zeg. De rand van de ereader is zo gevoelig dat je de reader bijna niet kunt vasthouden zonder dat de pagina`s omslaan. En dat kunnen ook niet uitzetten. De reader heeft nl ook knoppen om pagina`s om te slaan. Het zou dus handig geweest zijn als je een keuze had kunnen maken. Dat kan dus niet en je bent dus steeds je pagina kwijt. Echt een hele grote miskoop. Niet doen. Uiteraard contact gehad met kobo. Antwoord.... jammer voor u. Misschien geven ze geld terug waar u hem heeft gekocht. Mijn advies..... koop nooit de forma. Dat scheelt je 300 euro en een teleurstelling

Pluspunten

• Niks

Minpunten

• Heel duur
  • Rand te gevoelig en bladzijden slaan om

MCvGoethem 02-01-2019

Fijne lichtgewicht Kobo e-reader

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

De Kobo Forma is slank en licht, maar is qua prijs een dure e-reader. Het handzame apparaat is gemakkelijk in te stellen. De bediening tijdens het lezen is prettig door het goede scherm, bladerknoppen en de mogelijkheid om gemakkelijk tussen horizontaal en verticaal te lezen!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Bediening
  • Kantelen

Minpunten

• Prijs

GH 22-11-2018

Prima ereader!

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

Na 8 jaar trouwe dienst van mijn Sony nu de Kobo Forma, een waardige opvolger met uitstekende kwaliteiten.

Pluspunten

• Groot Scherm
  • Scherp beeld
  • Verlichting
  • Woordenboek

Minpunten

• Relatief duur

Gerrit 24-10-2018

kobo forma

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

Heb de Kobo Forma gekocht maar vermoedelijk heeft deze nog veel kinderziekte,s na één dag weer retour gestuurd.
Loopt iedere keer vast - knoppen op het scherm werken vaak niet - instellingen letter type werkt vaak niet,enz enz. heb twee keer de klantenservice,s aan de lijn gehad en van alles geprobeerd maar het mocht niet baten,kreeg het advies om het terug te sturen.

Pluspunten

• groot scherm

Minpunten

• loopt iedere keer vast
  • knoppen op het scherm werken vaak niet