Kobo Forma zwart - Reviews

Touchscreen
Formaat scherm
8 inch
Verlichting

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Kobo Forma zwart op Kieskeurig.nl.

5,8

Elly 11-04-2019

Niet doen springt zomaar naar andere paginas

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

Ik gebruik al heel lang ereaders. Heb beboomde, Sony en kobo gehad. Ik zag dat kobo een nieuwe ereader op de markt had. De kobo forma. Een van de duurste ereaders op de markt.
Meteen besteld en hoge verwachtingen. Maar wat een tegenvaller zeg. De rand van de ereader is zo gevoelig dat je de reader bijna niet kunt vasthouden zonder dat de pagina`s omslaan. En dat kunnen ook niet uitzetten. De reader heeft nl ook knoppen om pagina`s om te slaan. Het zou dus handig geweest zijn als je een keuze had kunnen maken. Dat kan dus niet en je bent dus steeds je pagina kwijt. Echt een hele grote miskoop. Niet doen. Uiteraard contact gehad met kobo. Antwoord.... jammer voor u. Misschien geven ze geld terug waar u hem heeft gekocht. Mijn advies..... koop nooit de forma. Dat scheelt je 300 euro en een teleurstelling

Pluspunten

• Niks

Minpunten

• Heel duur
  • Rand te gevoelig en bladzijden slaan om

MCvGoethem 02-01-2019

Fijne lichtgewicht Kobo e-reader

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

De Kobo Forma is slank en licht, maar is qua prijs een dure e-reader. Het handzame apparaat is gemakkelijk in te stellen. De bediening tijdens het lezen is prettig door het goede scherm, bladerknoppen en de mogelijkheid om gemakkelijk tussen horizontaal en verticaal te lezen!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Bediening
  • Kantelen

GH 22-11-2018

Prima ereader!

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

Na 8 jaar trouwe dienst van mijn Sony nu de Kobo Forma, een waardige opvolger met uitstekende kwaliteiten.

Pluspunten

• Groot Scherm
  • Scherp beeld
  • Verlichting
  • Woordenboek

Minpunten

• Relatief duur

Gerrit 24-10-2018

kobo forma

Geschreven voor: Kobo Forma zwart

Heb de Kobo Forma gekocht maar vermoedelijk heeft deze nog veel kinderziekte,s na één dag weer retour gestuurd.
Loopt iedere keer vast - knoppen op het scherm werken vaak niet - instellingen letter type werkt vaak niet,enz enz. heb twee keer de klantenservice,s aan de lijn gehad en van alles geprobeerd maar het mocht niet baten,kreeg het advies om het terug te sturen.

Pluspunten

• groot scherm

Minpunten

• loopt iedere keer vast
  • knoppen op het scherm werken vaak niet