Kobo Aura H2O zwart - Reviews

Touchscreen
Formaat scherm
6,8 inch.
Verlichting

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Linda 26-08-2016 Product paar maanden in bezit

Geen goede keuze

Door alle lovende reacties deze dure e-reader gekocht. Erg veel spijt van. Niet gemakkelijk in het gebruik. Je wordt gek van de reclame van Kobo zelf op deze e-reader (want je moet daar wel je e-books kopen). Op het homescherm allemaal overbodige informatie over hoeveel % van welke boeken je hebt gelezen. Zeer omslachtig om boeken gekocht via bol.com binnen te halen.

Pluspunten

• helder scherm

Minpunten

• onhandige bediening
  • reclame kobo
  • boeken bij kobo kopen

Egbert 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vervanging van m'n Sony...

Geen los lampje met aparte batterij maar een verlicht scherm. Snelle overdracht van Calibre naar m'n ereader, lange levensduur van de batterij - precies wat je van een ereader verwacht.

BCC 201608-0815525 28-09-2016 Product paar maanden in bezit

Goed helder scherm

Met plezier lees ik een boek op deze e-reader, ,kan de grote van de letter aanpassen, de helderheid van de achtergrond is aan te passen en je kunt buiten ook prima lezen, je kunt lang met de accu doen, dus veel boeken lezen.
Heb er ook een omslag bij gekocht aan te raden is met magneet sluiting ,waardoor je niet iedere keer de e-reader aan en uit hoeft te zetten.
Je zult geen spijt krijgen van deze aankoop.

Evy 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne besturing, mooi uiterlijk, lekker in de hand

De kobo aura h2o is een super e-reader een echte aanrader. Er kunnen kei veel boeken op en je ziet precies wat je gelezen hebt en ook hoe veel je nog moet. Een fijn menu en een fijne besturing.

Pluspunten

• Fijne besturing
  • Goed formaat
  • Alles is aan te passen

berkie 16-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zeer handzaam

Ben zéér tevreden over de KOBO e reader.
Heb er 's nachts in het vliegtuig prima op kunnen lezen. Fijn in te stellen lettertype en helderheid.
Mijn man heeft er ook een gekocht en is ndet als ik bijzonder tevreden.
We hebben er meer dan 3100 boeken opstaan en hoeven nooit meer naar de bieb of op rommelmarkten boeken te zoeken.
Geweldig.

Ch 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende aankoop

Goede e reader. formaat niet te groot en niet te klein. Snelheid oké. Je kan en mag de snelheid niet vergelijken met een tablet. Tablets zijn gewoon veel sneller. Helderheid scherm is zeer goed. Vergelijk je H2O met de Kobo aura one, dan is de laatste iets helderder qua scherm en iets beter qua verlichting, echter hier staat een ander prijskaartje tegen over. De H2O functioneert prima en is een absolute aanrader waar je geen spijt van zult krijgen, echter de prijs zo iets goedkoper mogen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Scherm
  • Uitbreidbaar geheugen
  • Gewicht
  • Verlichting

Minpunten

Ron 02-04-2017 Product paar maanden in bezit

Goed alternatief voor normaal boek

Een boek is en blijft een mooie product, maar neemt veel ruimte in. Een alternatief is digitaal. Maar een tablet is de glanzig en geeft een probleem met daglicht of buiten lezen. De Kobo heeft een iets matte uitstraling waardoor het erg prettig leest.

Pluspunten

• ook buiten goed te gebruikern
  • kan tegen een beetje water, wat in NL wel een + is

Berkie 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk Leesbaar

Mooie uitvoering. Eenvoudig te installeren met behulp van google pagina.
Handzaam en prettige letter en helderheid.
Een mooi product voor die prijs