Tolino Shine 2 HD zwart - Reviews

Touchscreen
Formaat scherm
6 inch
Verlichting

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frans Devies 26-11-2016 Product paar maanden in bezit

Fijn scherp scherm met instelbare achtergrondverlichting

Een scherm met instelbare achtergrondverlichting is ideaal. Bovendien heeft dit scherm meer pixels waardoor het prettig scherp oogt. Een heel verschil met mijn vorige Sony Ereader waar je een hoes met een lampje erin moest aan schaffen om in slecht licht te kunnen lezen. Formaat vind ik handzaam en de lettergrootte is prima aanpasbaar. Ik heb eigenlijk nog geen minpunten kunnen ontdekken want ook de batterijduur is goed ondanks dat je heel vaak met achtergrondlicht leest (dat is nl. gewoon fijner).

Pluspunten

• achtergrondverlichting
  • scherper beeld
  • handzaam formaat
  • lettergrootte goed aanpasbaar
  • prima batterijduur

Minpunten

Ans Helming 03-04-2017 Product paar maanden in bezit

Ik ben erg blij met mijn Tolino E reader, .

Na advies in een Boekhandel kwam de Tolino er als beste uit, Makkelijk te bedienen ,
Goede leesbaarheid ,Letter grootte is goed aan te passen . Achtergrond verlichting is ook makkelijk aan te passen , heel fijn licht, en een vrij lange batterij duur .
prijs kwaliteit vind ik goed . Ik geniet er zo wie zo elke avond van, en houd anderen niet meer uit de slaap, heb nu genoeg aan de achtergrond verlichting helemaal super.....

Pluspunten

• achtergrond licht
  • lettergrootte
  • aantal pixels
  • goede prijs kwaliteit verhouding.
  • makkelijke en fleurige Hoes.

Jan-Willem 14-10-2017

Mevrouw Helming.
Na dat ik een wifi-verbinding had gemaakt kon ik mij alleen maar in het Duits aanmelden. Niet in het Nederlands! In het scherm verscheen de keuzemogelijkheid tussen Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Bij U ook en zo ja, hoe heeft U dat opgelost? Of gaat het niet anders?
Jan-Willem Mellema.