Bradley, Stephen Boy Eats Girl - Reviews

Laagste prijzen
Hoofdrol(len)
Samantha Mumba & David Leon & Laurence Kinlan
Genre
horror, komedie, science fiction & fantasy
Speelduur
76 min.

Beoordeling op basis van 1 review

geers 27-11-2009 Product jaar of meer in bezit

Dat de zangeres en dus nu tevens actrice Samantha Mumba in de film een acteer-presatie verzorgt, dient niet onopgemerkt te blijven, vind ik (en waarschijnlijk de consument met me). Op een school komen kinderen voor die (waarom?) veranderen in zombies en leerlingen opeten. Dit leidt tot behoorlijk ridicule en grappige situaties, die misschien niet origineel, doch best plezant zijn, en de actrice Mumba zorgt met enige hulp voor (licht) erotische momenten. In tegenstelling tot vele films in dit genre is de film verassend weinig bloederig en verbluffend weinig gewelddadig. Net zoals bij talloze andere films uit de VS, is de humor weinig origineel en enigszins puberaal. Neen, voor zover ik weet, heeft Samantha haar carriere als actrice na deze niet slechte film, niet voortgezet. Ik vermoed dat er erg weinig consumenten zijn die affinteit heben met de school-kids uit de film, en dat is een belangrijk probleem en een teleurstelling, vind ik. De muziek die de film begleidt is bijna even weinig opomerkelijk als de gehele carriere van Samantha.