Burton, Tim Big Fish dvd - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Burton, Tim Big Fish dvd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

UTR030 23-09-2009
Geschreven voor: Burton, Tim Big Fish dvd

Al van velen gehoord dat ik deze film echt eens moest gaan kijken en er is niks te weinig gezegd! Zoals hieronder al wordt gemeld verteld een man aan een ieder die het maar horen wil over zijn jeugd en zijn avonturen die hij heeft meegemaakt. Ze zijn echter zo geweldig en zo vreemd dat zijn zoon hem niet gelooft...

Of je de verhalen nu gelooft of niet, het is heerlijk om erin te geloven en je mee te laten slepen in deze film!

Een must-see!

kopertje69 06-03-2007
Geschreven voor: Burton, Tim Big Fish dvd

Rare film, gemaakt door de rare snuiter Tim Burton. En juist daarom zo briljant weergegeven, want dit is typisch zijn handelsmerk!
Het verhaal, wat eigenlijk simpel is, wordt fantastisch weergegeven. Een soort Forrest Gump, maar dan in een leugen verpakt. Een leugen die de hoofdrolspeler zelf heeft verzonnen en waar je als kijker graag in wil geloven. Dit is dus een pure stap naast de werkelijkheid, maar een stap die velen graag zouden willen nemen, een duidelijke voorbeeld van een leugentje om bestwil zou ik bijna zeggen.
Jammer genoeg op tv gezien, met 1000 en een reclames er tussen, maar zal zeker deze fim aanschaffen!