Reiner, Rob The Bucket List

Maas, Dick Moordwijven

Hoofdrol(len)
Bracha van Doesburgh, Hadewych Minis, Sanne Wallis de Vries.
Genre
actie, drama, komedie, romantiek, speelfilm
100 min.

103 min.
Lima, Kevin Enchanted

Dey, Tom Failure to Launch

Hoofdrol(len)
Matthew McConaughey & Sarah Jessica Parker & Zooey Deschanel & Justin Bartha & Bradley Cooper & Kathy Bates
drama, romantiek
97 min.
Dey, Tom Failure to Launch

MB74 24-02-2009 Product kwartaal in bezit

Ik sluit me aan bij de andere twee reviewers, een aanrader! De acteerprestatie van beide heren is weer van hoog niveau. Het onderwerp is inderdaad de 'dood' maar de vertelling is heel goed.

Nu 2 keer gezien en de tweede keer was vast niet de laatste keer...

joey schaar 14-11-2008 Product maand in bezit

Dit is echt 1 van de betere films.

Heel erg goed verhaal, ongeloofelijk mooie beelde en ik vond een jas in de film waar ze op een berg staan met sneeuw zo erg mooi dat ik hem opgezocht heb en ook gekocht heb.

Deze film komt zeker bij de collectie en is het aanraden zeer zeker waard. Ik had hem al in de bios gezien maar hij is gewoon te goed, en blijft ook erg aantrekkelijk om nog een keer te kijken.

Kortom: Een dikke 10 hebben ze verdiend!

Lily86 27-10-2008 Product paar weken in bezit

Wauw, wat een mooie film! Nou vind ik Jack Nicholson en Morgan Freeman sowieso succesverzekerd, wat een geweldig duo. Het onderwerp van de film is vrij zwaar, ze liggen beide op de kankerafdeling en zijn opgegeven. Ik vind het echter helemaal niet zo'n zware film. Met veel humor, maar ook emotionele momenten maken ze elkaars- en hun eigen laatste maanden onvergetelijk.