NAD T-535

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NAD T-535 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 29-03-2012
Geschreven voor: NAD T-535

Deze speler mede gekocht vanwege sacd en dvd-a afspeel mogelijkheid. Geluidskwaliteit is subliem waar NAD bekend om staat. Beeldkwaliteit is ook zeer goed. Mogelijkheden zijn beperkt, alleen het hoogstnodige zit er op (typisch NAD). Alle instellingen zijn goed te doen en te volgen middels OSD op je tv. De gebruiksaanwijzing daarintegen is to the point en voor een leek niet duidelijk genoeg. Vormgeving van de speler is simpel met enkel de hoofdknopjes (play, stop etc), en een klein display met de tijd en wat icoontjes. De afstandsbediening is een grote minpunt: een lelijk, groot en raar ingedeeld ding van cheap plastic....en dat voor een speler als deze! Degelijkheid lijkt mij in orde hoewel het laadje wat steviger had gekund. Ale met al een zeer goede dvd speler welke vooral uitblinkt op audio gebied.

Rein Jannes 06-08-2010
Geschreven voor: NAD T-535

Mijn veel duurdere cd speler vervangen door deze combi speler. Cd geluid is uitstekend,veel beter dan de 'oude'cd speler van euro 1200, een heel 'open', helder en strak geluid. Over de beeldqualiteit ben ik ook te spreken. Al met al een uitstekende combi speler.

Redline 28-07-2009
Geschreven voor: NAD T-535

Waardeloze dvd speler. Kent veel problemen zoals alle NAD dvd spelers. Beeld kwaliteit is hetzelfde als mijn veel goedkopere pioneer. Het enige wat beter is, is dat als hij het doet de geluidskwaliteit goed is.

Na gesproken te hebben met een ex NAD dealer tot de conclusie gekomen dat je NAD beter kunt laten staan, vanwege de waardeloze kwaliteit!

H.J. van Acker 13-01-2008
Geschreven voor: NAD T-535

een perfecte combi voor als je wilt upgraden van dvd/cd speler naar een hele goede cd speler met sacd mogelijkheden en wilt genieten van perfecte beeldkwaliteit mbv hdmi en upscaling naar 1080p.
De upscaling werkt super , niet overdreven waardoor ruis ontstaat gewoon goed.
Jammer dat de grafische kwaliteit van de osd menu`s een beetje simplistisch blijft kwa vormgeving, daar zouden ze wel iets sjieks van kunnen maken vindt ik.