Philips DVP2850 - Reviews

HDMI-uitgang
Component uitgang
USB

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,7

• Slecht

marino74 23-03-2014

leuk ding voor weinge

speel geen mp4 af via usb avi erg jammer en toch hadden ze het gezegd in de winkel had anders wel een andere gekocht moet erg goed richten met afstandsbediening

frevab 16-03-2014

Codec niet beschikbaar

Heb ook problemen met Divx films. krijg melding dat codec niet ondersteund wordt.
Verschillende Divx bestanden geprobeert maar niets

Niet af te spelen:
MPEG-4
Video: AVC
1333 Kbps, 854x480 (16:9) met 23.976 fps, AVC (High@L4.0)(CABAC / 5 Ref Frames)
Audio: AAC
64,2 Kbps, 48,0 KHz, 2 kanalen, AAC (LC)

MPEG-4 (Base Media) 1,30 GiB, 1h 0mn
Video AVC:
Engels, 3000Kpbs, 1280*720 (16:9) met 29,970fps, AVC (Main@L4.o)(CABAS / 6 Ref Frames)
Audio AAC:
Engels, 72,0 Kbps, 44,1 KHz, 2 kanalen, AAC (LC)

Wel af te spelen:
Avi 794 MiB, 1h 0mn
Video MPEG-4 Visual (DivX 5)
1499 Kpbs 720x400 (16:9) met 29,970 fps, MPEG-4 Visual (DivX 5)(Simple@L1)
Audio: Mpeg audio (mp3)
320 Kpbs, 44,1 KHz, 2 kanalen, MPEG Audio (mp3)(Version 1)(Layer3)(Joint Stereo)

KirstinV 13-03-2014 Product maand in bezit

5,7
Mooi klein dingetje en de geluids- en beeldkwaliteit zijn prima, gezien de prijs. Echter, ik had hem gekocht zodat ik divx bestanden op mijn (wat oudere) tv af zou kunnen spelen. Nu blijkt dat dit apparaat alleen bestanden met een maximale resolutie van 720 X 480 ondersteunt en veel van de bestanden die ik heb kunnen daardoor alsnog niet worden afgespeeld. De bestanden converteren kan natuurlijk, maar dat is weer een hoop extra werk waar ik niet op zit te wachten. Mocht iemand een oplossing hebben waardoor dit apparaat ook bestanden met een andere (hogere) resolutie kan afspelen, dan hoor ik het graag.

AvdVis 22-04-2014

DivX bestanden hebben toch geen hogere resolutie als 720 x 480?
Wat voor bestanden heb jij dan precies met een hogere resolutie?
Ik denk dat de oplossing is type DVP2880, deze heeft een Hdmi aansluiting en kan waarschijnlijk ook bestanden met een hogere resolutie afspelen.
Of een mediaspeler aanschaffen, deze spelen alle bestanden af met de hoogste resolutie.

greetje70 31-01-2014

mooi kastje

jammer maar het past niet op onze TV. we hebben een kabelaansluiting en die zit niet op deze speler. vr.gr.

KoningS23 12-01-2014

USB-poort lijkt handig, maar foutmeldingen bij afspelen video's van externe hardeschijf

Deze DVD-speler heb ik speciaal gekocht omdat er een usb-poort in zit, zodat video's op een externe hardeschijf met dit apparaat afgespeeld kunnen worden. Helaas worden alleen enkele AVI-bestanden afgespeeld, maar bij de meeste AVI- en MP4-bestanden wordt de foutmelding 'Codec niet ondersteund' weergegeven. Dit apparaat voldoet niet aan mijn verwachtingen.

Keizer788 26-12-2013

Geeft bij elk AVI en MP4 bestand de melding: Codec niet ondersteund

Mooi klein design. Simpele afstandsbediening met weinig toetsen.
Helaas geeft de speler bij het afspelen van een AVI of MP4 bestand de foutmelding: Video - Codec niet ondersteund