Philips DVP2850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips DVP2850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

KirstinV 13-03-2014
Geschreven voor: Philips DVP2850

Mooi klein dingetje en de geluids- en beeldkwaliteit zijn prima, gezien de prijs. Echter, ik had hem gekocht zodat ik divx bestanden op mijn (wat oudere) tv af zou kunnen spelen. Nu blijkt dat dit apparaat alleen bestanden met een maximale resolutie van 720 X 480 ondersteunt en veel van de bestanden die ik heb kunnen daardoor alsnog niet worden afgespeeld. De bestanden converteren kan natuurlijk, maar dat is weer een hoop extra werk waar ik niet op zit te wachten. Mocht iemand een oplossing hebben waardoor dit apparaat ook bestanden met een andere (hogere) resolutie kan afspelen, dan hoor ik het graag.

AvdVis 22-04-2014

DivX bestanden hebben toch geen hogere resolutie als 720 x 480?
Wat voor bestanden heb jij dan precies met een hogere resolutie?
Ik denk dat de oplossing is type DVP2880, deze heeft een Hdmi aansluiting en kan waarschijnlijk ook bestanden met een hogere resolutie afspelen.
Of een mediaspeler aanschaffen, deze spelen alle bestanden af met de hoogste resolutie.