Focus Fitness Verstelbare Dumbbell Set 2 5 kg t/m 24 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Verstelbare Dumbbell Set 2 5 kg t/m 24 kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 03-01-2019

Fijne verstelbare dumbells

Deze dumbells zijn een plezier om mee te trainen. Het gewicht is meer dan voldoende om als gemiddelde sporter alle dumbell oefeningen te kunnen uitvoeren. De dumbells zijn iets breder als vaste dumbells, maar je hebt ook maar 1 setje weg te bergen.

Jammer dat de gewichtsverdeling niet in KG staat, maar de cijfertjes is enkel en alleen maar een richtlijn om te weten met welke gewicht je welke oefening uitvoert. Uiteindelijk moet je toch leren ontdekken welk gewicht je voor welke oefening nodig hebt. Het vergrendelsysteem vond ik in het begin een beetje raar, dat je het gewenste gewicht nergens dubbel moest vergrendelen, maar tot op heden nog een problemen gehad met dit systeem.

Wij hebben eerst de dumbells per set gekocht, maar hebben er naderhand toch het tafeltje bijgekocht en dat traint wel een stuk fijner.

Pluspunten

• Instelbare dumbells
  • Goede prijs
  • Neemt weinig plaats in

Minpunten

• Gewicht in LB.