DJI Mavic Pro - Reviews

Megapixel
12 megapixel
Kleur(en)
grijs

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Steije 22-07-2017

Favoriete gadget van 2017!!

Ongetwijfeld mijn favoriete speelgoedje voor 2017. De compactheid, het snelle opstarten, snel opbergen, goede interface, gemakkelijk te gebruiken,... gewoon te veel positiefs voor op te noemen! Ik heb mijn Dji Mavic Pro nu een aantal weken in mijn bezit en heb in tussentijd al 27 vluchten gemaakt met de drone. Ik was super excited toen mijn drone toekwam en ben hem natuurlijk direct beginnen uitpakken en wou direct aan de slag. Dit was nu wel eens een product waarbij ik grondig de gebruikershandleiding heb moeten lezen. Dit raad ik wel iedereen aan om dit zeker te doen. De tutorials van dji op youtube leggen dit allemaal nog iets duidelijkers uit en tonen visueel de mogelijkheden van de drone. Deze drone heb je na een dag of twee al onder de knie. Ik was er vrij snel vertrouwd mee en heb geen schrik meer om eens wat sneller te gaan. Ook bij omstandigheden met veel wind kan deze drone ook zeker nog mee. Een extra batterij is zeker een must of nog beter zoals mij de fly more combo met extra propellers, batterijen en een opbergtas.
Kortom: Een aanrader voor de amateur foto/videograaf die zich eens vanuit een ander perspectief wil opstellen.

Pluspunten

• Licht
  • Compact
  • Zeer goede UI
  • Makkelijk gebruik

Minpunten

• Eerste setup gaat wat traag
  • Update duurt wel lang

Wout 25-03-2017

Blijft perfect stil in de lucht hangen

Ik heb deze drone nu een paar dagen in bezit. Ik moet zeggen dat dit zo'n verbetering is met de drone (een Walkera) die ik eerder had. De drone blijft zo perfect stil in de lucht hangen. Ook de vele mogelijkheden die de drone heeft zijn perfect. Ook de sensoren voor obstakel ontwijking werken goed. En de drone is zo mooi compact, zodat deze over makkelijk mee te nemen is. Binnenkort naar Turkije oo vakantie en de drone past prima in de handbagage.

Pluspunten

• Compact
  • Stabiel
  • Opstakel ontwijking

Minpunten

• Alleen sensoren voor- en onderkant