Philips AE2430/12 zilver, zwart - Reviews

Fabrikant kleur(en)
zilver, zwart
Soort tuner
digitaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AE2430/12 zilver, zwart op Kieskeurig.nl.

6,9

SOFI 03-12-2017

notice d'information nulle.

Geschreven voor: Philips AE2430/12 zilver, zwart

JE VAIS ME FAIRE REMBOURSER CE PRODUIT QUE JE NE PARVIENS PAS A PROGRAMMER.
JE DECONSEILLE L'ACHAT DE CE PRODUIT

MarinusGS 30-10-2015

Prima geluid

Geschreven voor: Philips AE2430/12 zilver, zwart

Geluid is goed en de bediening logisch en duidelijk. Het apparaat is licht en daardoor goed te hanteren.
Het design vind ik persoonlijk iets minder.

STOWI 10-08-2015

Gekocht voor mijn moeder.Heel gebruiksvriendelijk.Meer dan voldoende voorkeurszenders.Prima geluid.lijkt een degelijk apparaat en ziet er ook nog eens mooi uit.

Zeelandganger 09-03-2014

Matig

Geschreven voor: Philips AE2430/12 zilver, zwart

Radio doet erg plastic aan en heeft toch wel wat nadelen die mij toch van de koop af hadden laten zien als ik dat eerder had geweten.
De antenne is te kort voor een goede FM ontvangst in buitengebieden. Als je per ongeluk op scan drukt worden alle voorkeuze zenders overschreven met de nieuw gevonden zenders en dat is best balen als je met veel aandacht en geduld over iedere voorkeuze positie had nagedacht, kan je weer overnieuw beginnen.
De achtergrondverlichting is te vel als de radio continu op netspanning aangesloten is en deze is niet dimbaar.
Het mafste probleem wat wij ondervinden is dat het laagst mogelijke volume nog iets te hard is als je de radio op je bureau hebt staan en deze niet storend mag overkomen op telefoon/skype gesprekken. Het volume gaat in kleine stapjes en het verschil van compleet stil tot het eerste volume stapje is dus iets te groot.

kola2 10-01-2014
  • Product kwartaal in bezit

5,6
Had deze radio in Utrecht gekocht. Vanwege eenvoud en heldere bediening. In Arnhem is de ontvangst van deze radio echter bar slecht, helaas.

Mhuig 26-06-2013

Op de "gok" gekocht,tot nu toe zeer tevreden.
Makkelijk te installeren, zowel automatisch als handmatig.
10 voorkeur zenders is genoeg naar mijn mening.
Voor zo'n klein kastje komt er aardig geluid uit.
Zeker voor in de keuken of schuur is dit een prima "luxe" apparaat, voor € 45,00 bij Saturn.

stefie1780 12-11-2012

Petite radio pratique au design sympa

Geschreven voor: Philips AE2430/12 zilver, zwart

positif : La taille nous convient très bien de notre salle de bain.
La réception est bonne.
Possibilité de mémoriser 8 fréquences.
Design sympa
Fonctionne sur pile
Negatif Réglage de l'heure nécessite le mode d'emploi.

eddepetje 16-08-2012

Prima radio voor weinig geld

Geschreven voor: Philips AE2430/12 zilver, zwart

Leuke radio, makkelijk af te stemmen, met een goed geluid. Perfect voor op een zolder of op het werk. Leuk design. En dat voor nog geen € 50,00.

Janzov 14-03-2012

mooi betaalbaar en zeer compleet

Geschreven voor: Philips AE2430/12 zilver, zwart

voordelen: deze radio heeft (bijna) alles in zich: mooi design, duidelijk en groot display, eenvoudig in gebruik, betaalbaar, alles digitaal ...

nadelen: keuze tussen batterij of netspanning (verlies netspanning = klok weg - ook al zitten er batterijen in) en de geluidskwaliteit kan ook iets beter (geen regeling ?) maar voor huis/tuin/keuken volstaat dit zeker.

uiteindelijk zeer tevreden!