Grundig Sonoclock 490

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Grundig Sonoclock 490 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Rasje 18-08-2012
Geschreven voor: Grundig Sonoclock 490

Deze wekker heb ik een paar dagen gebruikt. Meteen vond ik de veel te grote cijfers al gênant. De dimmer functie maakt nauwelijks verschil. Je kunt gewekt worden door de radio of door een pieptoon. De pieptoon is veel te hard en niet af te stellen. Je moet een zender kiezen met een sterk signaal als je gewekt wilt worden door de radio anders pakt ie de zender niet goed tijdens het alarm en hoor je nauwelijks iets.

Deze ga ik nu inpakken en gaat naar de kringloop of op marktplaats (gratis). De verzendkosten zijn namelijk de helft van de aanschafprijs dus deze gaat niet terug. Wie dit bedacht heeft bij Grundig moet de laan uitgestuurd worden, verschrikkelijk.