Panasonic RF-D100BT grijs, zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic RF-D100BT grijs, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Robert 31-10-2018

Geinige radio

De radio heeft een redelijk formaat waardoor hij niet direct opvalt in je woonkamer. Wel een nadeel is dat de antenne volledig uitgetrokken moet worden om zo min mogelijk ruis te krijgen.
De DAB+ functie valt helaas vaak uit. De bluetooth functie en normale radio werken naar behoren. De geluidskwaliteit is prima, vooral in een wat kleine ruimte geeft de radio een prima volume af. De wekkers die ingesteld kunnen worden werken prima maar ik zie zelf de meerwaarde daar niet van in.

Pluspunten

• Formaat
  • Uiterlijk

Minpunten

• DAB+ kwaliteit
  • Grote antenne

Suus 26-10-2018

Mooie compacte radio

Sinds een aantal weken test ik deze radio. Hoewel het formaat me eerst tegenviel ben ik er nu wel tevreden over. Mooi compact voor op je bureau zonder meteen je halve bureau in beslag te nemen. De bediening is heel makkelijk. Eigenlijk heb je de gebruiksaanwijzing niet nodig want alles wijst voor zich. Het geluid vond ik persoonlijk iets minder: ik hoor wel degelijk een lichte ruis op alle zenders. Wellicht ligt dat aan de locatie want volgens de reviews hieronder hebben anderen daar geen last van.

• Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• Geen zuiver geluid
  • Vrij duur

EmielN 24-10-2018

Leuk apparaat, misstaat absoluut niet in je huis!

Super leuke radio om te zien, design ouderwets maar daardoor zeer leuk. Wat ik wel merk dat de ontvangst binnen slecht is, de antenne is dan niet toereiken. Maar het geluid wat er uit komt als je wel bereik hebt, is zeer goed te noemen en ook kraakhelder. Ik ben absoluut een fan van digitaal geluid en dat komt uit deze speakers zeer goed over! Het instellen van de radio gaat snel en makkelijk. Als man gebruik je natuurlijk geen handleiding dus ook zonder die handleiding gaat het allemaal perfect.

• makkelijk te installeren

Minpunten

• signaal soms slecht

Ebbel 21-10-2018
  • Product gekregen

Fijne radio

Qua design is het een mooi apparaat en gebruiksvriendelijk. Makkelijk te installeren en de zenders zijn eenvoudig via het menu te installeren. Toch heb ik gemerkt dat het DAB ontvangst niet overal even goed en sterk is vandaar een wat lagere score. Voor de rest een prima apparaat met een goede sound. Fijn voor op kantoor luisteren naar je favoriete radiostation.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruikgersgemak
  • Geluid is prima

Minpunten

• DAB ontvangst niet overal sterk

Kevin 19-10-2018

Mooi en goed geluid

De Panasonic RF-D100BT is een uitstekende radio. Het geluid is altijd helder, zonder gekraak door de DAB+. Ontvangst was bij mij ook altijd goed, ik hoefde niet eens de antenne helemaal uit te schuiven. De radio is makkelijk in gebruik, bluetooth werkt ook simpel mocht je muziek willen streamen vanaf een ander device. Ik vind hem alleen wel redelijk duur als je het vergelijkt met bluetooth speakers die op een accu werken. Als je puur voor de radio functie gaat dan is dit wel top.

Pluspunten

• Kwaliteit geluid
  • DAB+

Minpunten

• Geen accu

EJReview72 18-10-2018

Retro goed....!!!

Wat een leuke radio. Heerlijk retro ontwerp met een mooi geluid. Aanzetten en spelen kun je wel zeggen. Niets moeilijks aan. Het menu is zeer duidelijk en zoeken naar zenders gaat erg makkelijk. Het ‘vastzetten’ op de presets gaat simpel. Erg mooi geluid ondanks zijn formaat. Ook het verbinden via de bluetooth is erg gemakkelijk. Ook dit is een meerwaarde. Een mooi produkt voor in de tuin of op vakantie.

Pluspunten

• Formaat
  • Simpel

Minpunten

• Geen accu

Idsie 18-10-2018

Slechte dab+

Sinds 2 weken deze radio in m'n bezit en er vallen een aantal dingen op, het installeren is een makkie zowel fm, Bluetooth en dab+. Fm werkt gewoon goed, Bluetooth (Spotify) ook en deze radio geeft een prima geluid bij ons in de keuken. Het digitale scherm is ook mooi en duidelijk. Grote nadeel is dat de dab+ slecht werkt, de ontvangst valt vaak weg daardoor ook het geluid.. Echt mega irritant want dat was de hoofdreden dat ik de radio heb gekocht.. Mocht het probleem blijven bestaan dan breng ik 'm terug..

Pluspunten

• Scherm
  • Geluid

Minpunten

• Dab+