PURE Elan BT3 munt

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de PURE Elan BT3 munt op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rutger 03-05-2019

Prima ontvangst!

Geschreven voor: PURE Elan BT3 grafiet

Handzaam formaat met simpele bediening.
Na aansluiten van netsnoer haalde de pure 116 zenders uit de lucht. Gebruik het apparaat in Zuid-Limburg op een camping vlakbij het vliegveld. Nederlandse, Vlaamse en Waalse stations goed te ontvangen. Nu de vrije Digitenne T uit de lucht is is dit een prima alternatief. Het toestel moet wel voor een raam in de caravan staan voor optimale ontvangst.
Het geluid uit de ingebouwde speaker is heel aardig maar verbonden aan een actieve speaker set van Philips hoor je pas echt hoe goed DaB+ is!

Pluspunten

• Prima ontvangst
  • Handzaam formaat
  • Eenvoudige bediening
  • Aux ingang
  • Wekfunctie

Minpunten

• Geluid is bij sommige spelers beter

Pau de Jonge 24-07-2018

Goed ogende DAB+ ontvanger

Geschreven voor: PURE Elan BT3 grafiet

Deze DAB+/FM portable oogt goed en biedt veel voor dit geld.
Makkelijk opslaan van zenders en datum en tijd. Aardig geluid met een 6 fase equalizer.
Mogelijkheid tot instellen van 2 wektijden (weekdagen/weekend). Sluimertijd en kookwekker(?). Zie het nut van de kookwekker niet in (niet geprobeerd)
Kortom, dik tevreden met deze DAB+ ontvanger!

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Houdt instellingen vast zonder stroom/batterijen.
  • Goed afleesbaar lcd-kleurenscherm