Imperial DABMAN i200 CD wit, zwart - Reviews

Fabrikant kleur(en)
wit, zwart
Soort tuner
digitaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Imperial DABMAN i200 CD wit, zwart op Kieskeurig.nl.

Maurice 23-09-2019

Fijne radio, warm en mooi geluid, absoluut geen ruis.

Geschreven voor: Imperial DABMAN i200 CD zwart

Na jaren lang ruis en storing heb ik mijn oude radio verruilt voor deze Dab+ / Internet radio.
Niets geen gedoe meer met kabels en antenne's, gewoon draadloos verbinden met je eigen wifi netwerk en klaar. Een gewone antenne is natuurlijk wel bijgeleverd, een netwerk aansluiting bevind zich ook aan de achterzijde. Ik zelf werk dus draadloos, 1 ding snoertje van de adapter voeding en verder niets, geen storing meer of ruis, glasheldere muziek en spraak. Ik ben meer dan tevreden over dit product, het enige minpunt is het nogal onduidelijke menu en de qualizer user settings welke nergens te programmeren zijn, helaas.

Pluspunten

• Ruisvrij / Storingsvrij
  • Warm en Vol geluid

Minpunten

• Onduidelijk menu
  • Equalizer niet handmatig in te stellen

GekkeGerret 09-11-2020

Niet geheel tevreden...

Geschreven voor: Imperial DABMAN i200 CD walnoot

Mooi apparaat maar onhandige menu besturing en hij moet ook bedraad heel vaak opnieuw verbinding zoeken met het netwerk... Heel irritant. Ook de juiste zender vinden is met de internet functie een tijd rovende zaak. Het was een leuk apparaat om te proeven van het internetradio medium. Maar ben wel opzoek naar een opvolger

Pluspunten

• Goed kamer vullend geluid

Minpunten

• Juiste radiostation vinden is drama
  • Wegvallen van netwerkverbinding

Peter 10-01-2021

Mooie witte radio

Geschreven voor: Imperial DABMAN i200 CD wit, zwart

Goede prijs/kwaliteit. Makkelijk te installeren. Handeling is klein. Ik heb de Nederlandse pagina’s losgescheurd dat zijn ze beter te lezen. Geluid vervormt niet als je dat op maximaal zet.

• Mogelijkheden

Minpunten

• (Te) kleine handleiding