Lenco DIR-100 goud, zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenco DIR-100 goud, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tuthmose 28-07-2017

Achterhaalde techniek

Geschreven voor: Lenco DIR-100 zilver

Tuurlijk, in het begin werkt het redelijk, echter al snel beginnen de problemen met het aanmelden via het internet! Van de 10 keer werkt 8 keer niet, en moet alles opnieuw aangemeld worden. Meestal is mijn modem ook niet zichtbaar, en na een harde reset lukt het wel. Deze radio wordt alleen als slaaptimer (15min) gebruikt.
Ook na het plaatsen van een repeater (signaal versterker) heeft geen enkele verbetering opgeleverd.
Als ik hem terug zou mogen/kunnen geven zou bij mij veel irritatie weggenomen zijn.
Helaas ik heb hem al 4 maanden.

Monique 24-06-2017

Netjes en degelijk

Geschreven voor: Lenco DIR-100 wit

Het apparaat is bijzonder ergonomisch, met een fraaie display en met de mogelijkheid om er extra luidsprekers op aan te sluiten mocht je dat willen. Over de levensduur kan ik nu nog niets zeggen, maar het apparaat maakt een degelijke indruk. De zoekfunctie vind ik echter wat beperkt. Er zijn een aantal heel specifieke zenders die ik zou willen ontvangen die ik niet eenvoudig kan vinden als ik op genre zoek en aangezien ik die zenders ook niet wil ontvangen omdat het een lokale zender is, is zoeken op locatie ook niet erg zinvol. Toch is het mogelijk om heel veel zenders, ook specifieke zenders, wel te vinden.