Sangean WR-11

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sangean WR-11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

John 17-05-2019

Excellent!

Geschreven voor: Sangean WR-11 wit

Prima kwaliteit! Radio heeft een volle rijke sound. Fijne bas, muziek klinkt geweldig. FM en AM
ontvangst is prima. Een externe geluidsbron zoals o.a. smartphone, tablet kan worden aangesloten.
De WR-11 ziet er goed uit, voelt goed en de geluidskwaliteit is boven verwachting. Koop een WR-11
en je zult er duizenden uren plezier van hebben.

fam-ploeg 17-07-2012
Geschreven voor: Sangean WR-11

Een prachtige radio, zeker in beukenhout-look. Verbazingwekkend goede geluidskwaliteit voor zo'n kleine kast. Maar het grote nadeel is dat je steeds naar de radio toe moet lopen om de frequentie bij te stellen: de zenders verlopen namelijk langzaam. Daarom zou ik deze niet meer kopen, maar voor de ditigale uitvoering gaan.

stee0760 22-11-2012

Beste familie Ploeg,
ik las uw review. Bij mij gebeurde hetzelfde. Ik heb toen de antenne aangesloten en naar BENEDEN gehangen en vanaf dat moment deed hij het uitstekend. Ik hoop dat u iets aan mijn ervaring hebt.
Groet Jac van Steenoven

peter 1964 08-07-2011
Geschreven voor: Sangean WR-11

Nu bijna 1 week de Sangean WR-11 in huis en geen moment spijt van mijn aankoop. Geweldige radio.
Het geluid is gewoon perfect. Geluid is zoals reeds in andere previews vermeld inderdaad te vergelijken met een oude lampen radio. Lekkere warme diepe bas en helder geluid. Ook de ontvangst van de FM is erg goed. Een ledje boven de afstem knop geeft aan of er goed op de frequentie is afgestemd en dat werk goed.
Wat me opvalt is dat je het geluid niet knal hard hoeft te zetten om het in het hele huis te horen.

Zeer goede kwaliteit als geheel. Ook de verpakking was erg goed. De knoppen voelen zeer solide aan en de zwarte kast ziet er prachtig uit.

Uitpakken, de meegeleverde Fm antenne aansluiten en de stekker in het stop contact en spelen maar.
Al met al ben ik zeer tevreden over dit product. Het mij een raadsel hoe ze zo’n mooi geluid krijgen uit een kleine kast. Zoekt u een tafel radio met een goed en warm geluid.

Stop met zoeken. Dit is hem.

Zijn prijs meer dan waart.

Edson 06-03-2011
Geschreven voor: Sangean WR-11 walnoot

Ik was op zoek naar een kleine tafelradio met een goed geluid. Deze radio overtrof mijn verwachtingen meer dan ruimschoots. Wie het "donkerbruine" warme volle geluid van de vroegere lampenradio's nog kent heeft hieraan een goede vervanger. Wat een prachtig volle klank geeft dit kleine wondertje, wat een enorme diepe bas komt er uit dit kastje. Ongelooflijk! Wie op zoek is naar een kleine radio met een vol en warm geluid kan ik deze radio van harte aanbevelen. Voor dit geld kunt u geen beter geluid vinden.