Medion Life P66072 (MD 80026) - Reviews

CD-speler
Type tuner
digitaal
USB-aansluiting

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Willem 30-05-2017

Goed geluid

De wereldontvanger ging stuk en moest worden vervangen. Het werd een DAB radio vanwege de ongestoorde ontvangst. We wilden geen transistorradiogeluid. Hier komt voor zo'n klein formaat goed geluid uit. Natuurlijk geen overvloed aan bas maar een gebalanceerd aangenaam geluid waar je uren naar kan luisteren. Het display is duidelijk en zelfs in het Nederlands in te stellen. De radio is gemakkelijk te bedienen. Ontvangst is goed voor zowel DAB als FM. De i pod speelt er goed op via aux ingang. Bluetooth heb ik nog niet geprobeerd. Het volume kan erg hard spelen met de radio. De i pod speelt veel zachter en dan is het prettig dat het apparaat zo luid kan spelen. Overigens dan ook nog luid genoeg. Is wel zwaarder dan een (plastic) wereldontvanger. Staat stabiel ook met antenne uitgetrokken.

Pluspunten

• Bediening
  • Aansluitingen
  • Ook in te stellen met eigen hoog/laag geluid

Minpunten

• Geen gevonden

DAB(+) fan 09-10-2017

Uitstekend geschikt voor de keuken

Toestel met zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het geluid in DAB (+) is zeer goed, veel beter dan in de FM-band. De bediening is gemakkelijk. Bovendien zijn in DAB(+) onverwacht veel zenders te ontvangen, een tiental km. ten westen van Antwerpen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Leesbaarheid van de tekens op de toetsen