Philips BM50B/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BM50B/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

anoniem 26-02-2016
Geschreven voor: Philips BM50B/10

De BM50 is een mooi apparaat, zeker als je ook nog graag naar een CD luistert. Ik vind echter dat het onvoldoende volume heeft en daarom hebben wij de BM5 er ook bij aangeschaft. Met deze twee samen heb je voor een niet te hoge prijs een mooie set

Pieter 13-01-2016
Geschreven voor: Philips BM50B/10

Ik heb de Philips BM50 gekozen vanwege zijn prijs-kwaliteitverhouding en ik ben positief verrast. Niet alleen door het geluid (lekkere diepe bas en indrukwekkend volume), maar vooral ook door het gebruiksgemak.

Dankzij de betrouwbare Bluetooth verbinding ben ik nu niet meer afhankelijk van de (minder betrouwbare) wifi. Het apparaat is erg makkelijk draadloos te koppelen aan mijn mobiel of aan andere speakers. En muziek afspelen vanaf een USB-stick of zelfs afspelen van ‘ouderwetse’ cd’s kan zelfs ook nog!

Verder past het apparaat goed in ons interieur. Het ziet er gewoon mooi clean en strak uit, hoewel het display wel wat ouderwets is. Nog één klein minpuntje dan: de bediening is op zich heel eenvoudig, maar het apparaat reageert niet altijd even goed op de afstandsbediening.

Anne 28-11-2015
Geschreven voor: Philips BM50B/10

Het apparaat werkt uitstekend. Geluid is top en super dat het via blue tooth werkt en niet via wifi (waarvan signaal bij ons regelmatig wegvalt).

HJ 14-11-2015
Geschreven voor: Philips BM50B/10

Goede kwaliteit geluid. Simpele maar strakke vormgeving. Geen "obstakel" in de huiskamer. Eenvoudige bediening en installatie.

Japie199 11-11-2015
Geschreven voor: Philips BM50B/10

Ik heb inmiddels verschillende speakers gehad, maar wat ik echt een voordeel vind van de BM50 is dat je die heel makkelijk verbindt met je mobiel of iPad. Bij andere speakers had ik nogal eens last van storingen vanwege het netwerk dat haperde, maar daar heb ik nu helemaal geen last van. Sowieso is het apparaat heel gebruiksvriendelijk.

Wat daarnaast echt een pluspunt is voor mij, is dat je meerdere speakers aan elkaar kan koppelen, waardoor het geluid nog veel intenser en voller wordt. En je natuurlijk door het hele huis dezelfde muziek kan afspelen. Ik ben overigens sowieso heel tevreden over de kwaliteit van het geluid. De bas is echt goed!

Ook het feit dat ik weer cd's kan afspelen is top. Dat kon ik eigenlijk alleen nog maar in mijn auto, maar nu kan ik mijn cd's weer in huis gebruiken.

Verder vind ik het model mooi en strak. Een aanwinst voor de woonkamer.

Al met al dus zeer tevreden over de BM50 en ik kan hem echt aanraden! Een goede prijs voor een topproduct.

F.Klein 11-11-2015
Geschreven voor: Philips BM50B/10

Vorige week dit product in combinatie met de kleinere BM5 gekocht omdat wij voor thuis een nieuwe installatie wilde hebben voor zowel de woonkamer als de slaapkamer. Uiteindelijk voor het multiroom concept gekozen omdat we dan dezelfde muziek in beide kamers kunnen afspelen.

De BM50 vinden wij echt een geweldig apparaat, heeft ontzettend veel mogelijkheden en werkt heel eenvoudig. Het meegeleverde batterijtje voor de afstandsbediening werkte bij mij niet, dus deze heb ik dan zelf maar even moeten vervangen. Na vervanging van de batterij hebben wij eigenlijk alleen maar positieve ervaringen gehad. Het connecten met de kleine speaker werkt simpel en snel en daarnaast vind ik vooral de BM50 er erg mooi uitzien.

Wat wij ook erg waarderen aan dit systeem is dat de BM50 ook een cd-ingang heeft, omdat niet alle liedjes waar wij van houden op Deezer te vinden zijn.

avb 04-11-2015
Geschreven voor: Philips BM50B/10

De Philips Izzy BM 530 heeft verschillende aansluitingen, waarvan ik er zelf maar een paar daadwerkelijk gebruik. Het geluid is prima, maar kan naar mijn idee wat helderder. Het is een qua afmetingen net een wat onhandig formaat voor bij ons. Ik vind het iets te groot om zo maar overal in huis te plaatsen. Af en toe hapert het apparaat wel. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat ik hem niet via de afstandsbediening en de aan/uit knop op het apparaat zelf aan kon zetten. Hiervoor moest ik de stekker eruit halen en hem zo resetten.
Qua ontwerp is het een simpel apparaat. Wat een leuk detail is, is dat het display verwerkt is in de box. Het is gemakkelijk in gebruik en alles wijst voor zich. Het behoeft geen uitgebreide gebruiksaanwijzing. Ik vind het een leuk apparaat als radio/cd-speler voor erbij, maar zou het niet als hoofdsysteem gebruiken.
Officiele reactie van Philips Nederland 07-12-2015

Beste avb,

Heel erg bedankt voor uw review. Wij zijn altijd blij met feedback van onze klanten. Graag willen wij het met u hebben over het 'haperen', dit willen we willen onderzoeken. Zou u contact met ons op willen nemen?

Dit mag via Facebook: facebook.com/PhilipsNederland/
Of Twitter: @PhilipsCare_NL
Of ouderwets via telefoon/e-mail/chat: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html (kiest u het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio)

Pascal
Philips Webcare