Philips AE2480/12 wit, zwart - Reviews

Fabrikant kleur(en)
wit, zwart
Soort tuner
digitaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AE2480/12 wit, zwart op Kieskeurig.nl.

7,6

Apache 20-05-2012

bediening beetje verwarrend

Geschreven voor: Philips AE2480/12 wit, zwart

Bediening is beetje verwarrend, je moet er even aan wennen, maar toestel werkt echt zeer goed. Een aanrader!

Joop2012 25-02-2012

Digitale afstemming !

Geschreven voor: Philips AE2480/12 wit, zwart

De digitale afstemming is ideaal. De stations en verdere instellingen blijven na instelling gefixeerd.
De radio geeft een zeer goed (stereo) geluid.

josef86 10-10-2011

leuk toestel met goed geluid, maar minder gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips AE2480/12 wit, zwart

De eerste 2 toestellen vielen op batterijen uit na ca 1 uur en kon verder alleen gebruikt worden op 230 V; het derde toestel werkt naar behoren.
Het toestel is zwaar, mede door de 6 LR14 batterijen en is ook lastig op te pakken.
Ook het instellen op de diverse frequenties (vooral korte golf) is lastig en tijdrovend.
Leuk design en goed geluid, vooral de "line in" is zeer bruikbaar; het display zou wel wat moderner mogen.

simz 21-09-2011

Dit product is gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips AE2480/12 wit, zwart

Het is een leuke compacte radio. Strak vormgegeven zonder onzin.
Gemakkelijk en duidelijk/eenvoudig in gebruik. Met een prima geluidsweergave. Een basis voor in ieder huis!

Iapi 18-08-2010

Slecht: geluid (ruis, bas) en kijkhoek display

Geschreven voor: Philips AE2480/12 wit, zwart

Vaker ruis op zenders ivm 35 jaar oude draagbare Philips radio. Slecht geluid.
Kijkhoek display slecht.
Philips onwaardig.

marjo 15-01-2010

Na lang twijfelen aan de hand van onderstaande reacties ben ik toch maar eens naar een winkel gegaan om hem te testen.Ik heb er uiteindelijk €10.00 meer voorbetaald maar bij slecht ontvangst kon ik hem wel terug brengen.
RESULTAAT: een geweldige radio voor huis tuin en keuken gebruik.
Zelfs als de antenne NIET uit is heb ik op alle zenders goed ontvangst.
Geen ruis en een mooi geluid.
Makkelijk mee te nemen en compact qua vorm.
Een aanrader.

Hans481575 05-01-2010
  • Product half jaar in bezit

5,6
Via Postbank=ING dit apparaat aangeschaft. Geluid op zichzelf is wel redelijk in orde, maar de ontvangst is zeer gevoelig en ook daarom slecht. Heb ook nog een SonyICF-SW7600GR ontvangertje. Daarvan is de ontvangst heel heel veel beter, maar door kleinere speaker is geluidkwaliteit minder. Nu is deze Philips gelukkig defect, doet niks meer. Gelukkig, ik kan me er dus niet meer aan ergeren. Zou hem geen tweede keer meer kopen. Is het geld niet waard.

Robertine 03-12-2008

Deze draagbare radio pas aangekochtt.
Beetje wantrouwig aangeschaft door de negatieve ervaring van P.Bladergroen i.v.m de slechte ontvangst ( geruis) van radio 1 , daar dit ook wel mijn favoriete zender is.
Mijn ervaring ; geen enkele probleem of geruis bij radio 1 , radio 2 enz.....Zenders zeer goed te ontvangen en in te stellen.
Voldoet voor mij volkomen als luisterradio tijdens mijn dagdagelijkse huishoudelijke karwijen .

P.Bladergroen 05-10-2008

Afgaande op de technische gegevens van deze leuk uitziende compacte portable radio, nl. de fantastische geluidsproductie door het stereo geluidssysteem heb ik dit exemplaar j.l. gekocht. M.b.t. de ontvangst van Radio1, 2 en 3 stelt deze radio mij teleur en is deze niet aan te bevelen voor liefhebbers van met name deze zenders. De geluidskwaliteit van Radio 1 is matig vanwege ruis. Het geluid wordt echt slecht wanneer het kabeltje met de MP3 speler wordt ingeplugd.
Radio 2 en 3 zijn (bij mij) niet af te stemmen. De overige Nederlandse zenders zijn wel goed af te stemmen en de geluidskwaliteit daarvan is storingsvrij.
Volledigheidshalve dient te worden vermeld, dat de frequentie aanduiding op de radio sterk afwijkt van de aangegeven frequenties op het zenderoverzicht van @Home. Al met al, geen geweldig succes voor een radio van circa 70 Euro waarvan men meer kwaliteit mag verwachten.