Sony ZS-PS55B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ZS-PS55B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

j*******@x******** 24-11-2021

Laatste Radio/CD-speler????

Geschreven voor: Sony ZS-PS55B

Ik was op zoek naar een eenvoudige radio/cd speler. Ben op leeftijd en speel heel graag CD's met klassieke muziek, erfenis van mijn ouders. Er is niet veel keus meer in dit soort producten. Aardige medewerker van de Media Markt in Centrum Rotterdam was heel geduldig met het uitleggen van dit apparaat. Installatie thuis was eenvoudig na de duidelijke gebruiksaanwijzing (in het Nederlands!) eerst bestudeerd te hebben. De geluidsweergave valt reuze mee en de bediening is eenvoudig.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Duidelijke handleiding in het Nederlands

Minpunten

• DAB+ zenders zoeken is lastig

Frits H 06-08-2016

Echte vakantie radio

Geschreven voor: Sony ZS-PS55B

Geweldige draagbare radio, met MP3 mogelijkheid.
Hebben op de vakantie en onderweg genoten van de afspeel mogelijkheden

Ruud van Lierop 22-06-2016

Problemen met afspelen USB muziek

Geschreven voor: Sony ZS-PS55B

Helaas worden willekeurige nummers op willekeurige plaatsen afgekapt waarna het apparaat verder gaat met het volgende nummer. Getest met verschillende (merken) USB sticks zowel USB2 als USB3 welke volgens voorschrift geformatteerd zijn met FAT32. Wacht nog op een reactie van Sony of zij hier een oplossing voor hebben danwel dat het een gevalletje garantie wordt.