Sangean Package PR-D4 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sangean Package PR-D4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

we55etje 12-08-2011
Geschreven voor: Sangean Package PR-D4

Na een mislukt avontuur met een Grundig music boy 71 snel terug gekeerd naar Sangean ditmaal model PR-D4.Na de W-2 en ATS-909 is dit weer de zoveelste topprestatie van dit merk want er is letterlijk niets op aan te merken.Dat er geen toonregeling op zit is totaal niet belangrijk dat heeft deze radio ook helemaal niet nodig.Ook de vormgeving is verbluffend verder eenvoudig in de bediening en zie daar een top product.Wat ik ook niet onvermeld wil laten is de lage prijs.Gekocht in een goede webwinkel en men is helemaal tevreden

D. Siezenga 03-03-2011
Geschreven voor: Sangean Package PR-D4

Erg mooi vormgegeven radio die een prima geluid geeft.

Door de digitale tuner kan je de radiozenders altijd goed vinden. Je kunt 5 radiozenders in het geheugen zetten. Er zit ook nog een wekker op de radio, maar die gebruik ik niet.
Er gaan vier 1,5 volt batterijen in, deze worden NIET meegeleverd.

willie01 13-02-2010
Geschreven voor: Sangean Package PR-D4

Zeer goede radio, precies voor het doel waar deze voor gebruikt word.
Overal meenemen zonder last van lichtnet aansluiting.
Prima waar voor het geld.