Perfectpro Handsfree zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Perfectpro Handsfree zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Ton.com 12-08-2021

Waardeloze service

Geschreven voor: Perfectpro Handsfree zwart

Het was een heerlijk radiotje voor zolang het duurde, niet lang ! (Soloworker), helemaal zonder enige reden komt er geen geluid meer uit. Gaat aan , ontvangt, maar geen geluid.
Ik dus service gebeld, voor waar ik hem naartoe moet sturen, nml nog geen jaar oud, maar zo werkt het niet, moet vanaf de dealer, via internet gekocht, dealer niet meer in zicht, nu kwam het er kort op neer, dat ik er dan niks meer mee kan.
Hele fijne service , NIET DUS !!!
Kan hem gewoon bij het vuil gooien dus
Perfect pro bedankt

Pluspunten

• Radio

Minpunten

• Service

Edwin 04-10-2019

Goede radio..slechte service

Geschreven voor: Perfectpro Handsfree zwart

Ik heb deze radio nu 4 jaar in bezit. Na enkele weken deed de USB het al niet meer. Laadfunctie deed het ook niet meer...Opgestuurd en een gloednieuwe radio gekregen.
Nu na 4 jaar hetzelfde probleem. Laadfunctie stuk
Gebeld en niet meer te repareren buiten garantie om.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede ontvangst

Minpunten

• Buiten garantie niet te repareren
  • Prijs/kwaliteit..
  • Afschrijving 75 euro per jaar.

René 22-11-2017

Geen oplaadfunktie

Geschreven voor: Perfectpro Handsfree zwart

Mooie radio met goed geluid. helaas zit er op de mijne geen oplaadfunctie terwijl er wel oplaad batterijen bij geleverd zijn. beetje jammer.

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• geen oplaadfunktie

Gerard 21-10-2017

topradio

Geschreven voor: Perfectpro Handsfree zwart

Wat een geweldige bouwradio,mooi geluid, accuduur prima. Alleen een dingetje, de telefoon opladen lukt niet. Wie herkent dit probleempje?

Chrisbas 21-01-2017

Geweldig product

Geschreven voor: Perfectpro Handsfree zwart

Ik gebruik deze radio nu twee weken. En ben uitermate tevreden !!!!
Naar mijn mening de Meest complete bouwradio op de markt
Op accu draait ie gewoon bijna twee werkdagen. De Bluetooth functie werkt Verbazend goed. Ik was al een perfectpro fan. Maar met deze radio hebben ze
Een top product op de markt gebracht. De ip65 norm zorgt voor betere bescherming tegen water en fijnstof dan de ipx4 norm. Die ook al ruim voldoet in de bouw

Pluspunten

• Lang afspelen op accu.
  • Zeer compleete radio

Minpunten

• Zullen er vast zijn ik heb ze nog niet gevonden

Edwin 20-11-2015
Geschreven voor: Perfectpro Handsfree zwart

Ik ben nu ruim 1 jaar in het bezit van de Handsfree DAB radio. Hij is zeer makkelijk in gebruik en niet zwaar, mooi geluid en zowel FM als DAB voldoen zeer goed. Op accu speelt het ruim 4 dagen 8uur per dag zonder op te laden. Dubbele antenne { rubber voor buiten en stalen voor binnen}. Bluetooth werkt prima met smartphone. Ik gebruik de radio in het buitenland en stream via smartphone {wifi} een Nl radiostation naar de bluetooth functie van de handsfree radio. De Smartphone kun je tegelijk opladen aan de radio. De beste radio ooit

Edwin 19-11-2015

vergeten te zeggen... hij is spatwaterdicht dus een regenbui deert hem niet

roosje98 12-06-2015
Geschreven voor: Perfectpro Handsfree zwart

We hebben hem nu 4 dagen in gebruik,hij heeft een mooi en volgeluid,degelijke behuizing,DAB+ werkt buiten perfect de bluetooth nog niet geprobeerd. Mijn enige min puntje ik persoonlijk vindt dat hij wat harder mocht spelen hij is nu begrensd.

roosje98 30-09-2015

Er is na 2 maanden een probleem opgetreden de oplader in de radio is vermoedelijk stuk na 4 maal overleg te hebben gehad met de leverancier Bas van Zanten , moest ik de radio maar terugsturen inmiddels gedaan en nu maar afwachten wat er gebeurd

roosje98 10-11-2015

update 2
24-10-2015 een NIEUWE radio opgestuurd gekregen van Bas van Zanten en deze laad wel op,ik zeg klasse service Bas van Zanten.

osito 25-10-2014
Geschreven voor: Perfectpro Handsfree zwart

erg goed, erg degelijk, voldoende volume, goede dab ontvangst, fm ook, bluetooth probleemloos, niet al te groot, batterijen laden erg handig en snel ook (2 uurtjes) als je de laadfunctie EN de meegeleverde accu's in ogenschouw neemt; relatief goedkoper dan andere types; zoals de "workstation" die geen bluetooth heeft en ook geen accu's laadt. (wel iets meer vermogen heeft trouwens...)
ben er in elk geval erg tevreden over!