Philips AJ3115/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ3115/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,4

Frank Swartjes 24-06-2018

Koop geen Philips wekkerradio

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Ik ben niet helemaal zeker of dit dezelfde wekkerradio is. Maar ik heb een Philips wekkerradio gekocht, waarvan het geluid van de radio oploopt tot keihard. Dat kun je niet instellen. De buren klagen er ook over, kan ik begrijpen.
Als je meldt bij Philips, krijg je nutteloze standaard mails terug ('leest u goed de gebruiksaanwijzing na'; daar staat juist in dat het volume niet aan te passen is)
Ik heb het apparaat ondertussen vernietigd

Pluspunten

• geen

Minpunten

• onbruikbaar product
  • geluid bij wekken keihard en niet aan te passen

Arnold 28-01-2018

Zeer slechte kwaliteit wat zorgt voor te laat komen

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Wij hebben nu drie wekkers van dit type en allemaal resetten ze zich zelf op de meest bizarre momenten naar --:-- .Zelfs hierdoor al te laat gekomen. Met de huidige naam van Philips, digitale revolutie en bestaan van digitale wekkers zou het toch geen kinderziektes moeten hebben. De goedkoopste in huis (action) werkt nog het beste en is geen Philips. En helaas geen bon meer, lijkt mij echt een soort prepaid product.

Mogelijk is er een terugroep actie want lees op internet allemaal van dit soort ervaringen. Vooralsnog geen Philips producten meer. Ben bang dat de oude vertrouwde Philipsshave ook spontaan niet meer werkt

Pluspunten

• Design, maar dit wekt je niet

Minpunten

• Reset zich zelf naar streepjes met gevolg te laat

JW Hage 10-12-2017

Heel slecht apparaat

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Ik heb 3 van deze wekkers gekocht, 2 ervan resetten zich regelmatig uit zichzelf. Het is een zeer onbetrouwbaar product, dit zou niet gekocht mogen worden

Officiele reactie van Philips Sound 12-12-2017

Geachte JW Hage,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op deze website. U geeft aan dat twee van uw AJ3115’s zichzelf automatisch resetten. Vanzelfsprekend heeft dit onze aandacht nodig. We adviseren eerst de backup batterijen te vervangen. In ieder apparaat zitten twee standaard AAA-batterijen. Daarnaast kunt u controleren of de wekkerradio’s op diverse stopcontacten hetzelfde doen. Wissel ze bijvoorbeeld eens om.

Wilt u ons op de hoogte houden van de uitkomst? Wij zijn bereikbaar via telefoon, e-mail, chat, facebook en twitter. Ga naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Philips Sound Team

Ineke 11-06-2017

Geluid super slecht

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Je kan 2 wekkers zetten. Dat is wel fijn. En dat is ook het enige. Het geluid is echt verschrikkelijk slecht. Hij stoort heel erg en het geluid gaat af en aan hard/zacht. Ook het instellen van zenders wil niet goed lukken. Ik beveel deze wekkerradio zeker NIET aan.

Pluspunten

• 2 wekkers

Minpunten

• Geluid
  • Stoort

etienne 08-08-2016

Waardeloos

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Helaas de reviews te laat gelezen. Wat een waardeloos product.De instelling schiet steeds weg en kun je weer opnieuw instellen. Ook is het geluid veel te hard (kan onvoldoende zacht gezet worden). gelukkig kan ik dit k... product nog terugbrengen (BCC). Niet kopen!!! Beter nog haal dit ding uit de verkoop.

Sandra 16-12-2015
Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Niet kopen. Waardeloos product. De tijdsinstelling verdwijnt regelmatig, dan moet je 'm opnieuw instellen.vhet geluid is te hard.

Officiele reactie van Philips Nederland 31-12-2015

Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw review. Via deze weg zou ik u vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen. We zijn ervan overtuigd dat wij een passende oplossing voor u kunnen vinden.

Dit mag via telefoon, e-mail of chat: http://www.philips.be/c-w/support-home/support-contact-page.html Kiest u voor het tweede hoofdstuk; Home Cinema & Audio

Alternatief kunt u ons bereiken via Twitter (@PhilipsCare_BE) of Facebook (/PhilipsBeLux)

Pascal
Philips Webcare

klaas 12-11-2015
Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Niet kopen gaat op de raarste tijd op tilt, allemaal streepjes
Begrijp niet dat deze nog in de handel is.

Slecht, slecht, slecht

Officiele reactie van Philips Nederland 23-11-2015

Beste klaas,

Heel erg bedankt voor uw review. Uw wekkerradio lijkt niet helemaal te doen waar wij hem voor gemaakt hebben. Neemt u gerust contact met ons op, dan vinden we vast een oplossing. We zijn bereikbaar via telefoon, e-mail, chat, facebook en twitter.

http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html of
https://twitter.com/Philipscare_NL of

Philips Webcare

KB44 05-10-2015
Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Dit apparaat is zo gevoelig voor velden dat hij op tilt springt (ondanks backupbatterij) wanneer een ernaast staand nachtlampje wordt aangezet (op diverse plekken en met diverse lampen geprobeerd). Direct geretourneerd. NIET KOPEN dus!

19skippy69 19-01-2015
Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Waardeloze wekker. Hebben voor onze beide dochters één gekocht. Beide wekkers resetten zichzelf om de haverklap. zelfs wanneer er backup batterijen in worden geplaatst.
snap niet dat Philips deze wekkers nog durft te verkopen. Wanneer je op internet zoekt blijkt dat deze problemen al een behoorlijke tijd spelen er er erg veel van deze zelfde klachten worden gemeld.

teddyboy 03-06-2014
Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Wat een K.. ding is dit zeg. Ik heb hem nu 3 dagen en iedere nacht gaat alles uit. De tijd is weg, alarm staat niet meer aan, allemaal streepjes. Gelukkig had ik voor de zekerheid mijn alarm op mijn telefoon gezet anders zit je er mooi mee.Onbetrouwbaar dus. De (te)kleine knopjes zijn in het donker erg slecht te vinden, zeker omdat ze ook nog eens zwart zijn en niet oplichten. Inmiddels weer in de doos gedaan en van de week lekker terug naar de winkel brengen. Ciao

Gebakkenmannetje 06-09-2013
Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Wat kan er ingewikkeld zijn aan een wekker?
En dat is deze Philips ook niet, voor een wekker heeft hij een prima geluidskwaliteit,en de radio ontvangst heb ik wel eens slechter mee gemaakt.
Het groene licht was even wennen.
Het enige nadeel zijn de schuifknopjes waar je het alarm mee aanzet de keuzes zitten dicht bij elkaar waardoor je wel eens met de buzzer wakker wordt in plaats van de radio.
Mijn vrouw kan daar niet aan wennen en dus ga ik nog eens kijken naar de AJ3400 of de AJ2123.
verder doet hij wat hij moet doen.

joske11 27-02-2013
Geschreven voor: Philips AJ3115/12

het lijkt een degelijke klokradio en is ook niet meer dan dat,
Helaas, de gebruiksaanwijzing is een ramp,
Het is een groot moeilijk gevouwen papier, (type landkaart) waarop het Nederlands gedeelte een waar zoekplaatje is,wie verzint er nou zoiets onhandigs?:wat dit onderdeel betreft een regelrechte afrader,
Is er bij Philips niemand die dit op werkbaarheid/leesbaarheid controleert ?
Een echte afknapper dus,
voordat een product in productie gaat moet dit toch gecontroleerd wprden kijkt mij.
heb al spijt van de aankoop

tjoptjop 12-01-2013
Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Betreft de geluidskwaliteit wist ik dat ik niets hoogstaand moest verwachten, echter zit door elke zender een subtiele pieptoon als een mug die rondvliegt. Dit maakt voor mij de radiofunctie onbruikbaar. Jammer want verder is het een topdingetje.