Tangent Alio Junior zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Tangent Alio Junior zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ragnar 12-02-2012
Geschreven voor: Tangent Alio Junior rood

Recent aangeschaft bij AudioTvCentrum in Eindhoven a 129,95 euro voor gebruik in de keuken. Na een aantal goedkope radiootjes ben ik op zoek gegaan naar een betere kwaliteit en ben ik bij deze van Tangent uitgekomen (beschikbaar sinds januari 2012).

Het is een zeer degelijk gebouwde radio met am, fm en mw. Er zit een losse antenne bij die ik toch wel heb aangesloten omdat ik dan meer fm-zenders kon ontvangen dan zonder die antenne (dan krijg je alleen een paar sterke zenders door).
Zenderafstemming is zeer fijntjes en werkt prima. Er komt een redelijk vol geluid uit en zowel muziek als stemmen klinken prettig en zorgen niet voor een vermoeide indruk (zoals ik bij eerdere eenvoudige radio's wel heb gehad).
Leuk detail is dat je het radiootje kunt kantelen (of knoppen naar voren of luidspreker naar voren gericht).

Rode kleur geeft de radio een vrolijke touch in onze witte keuken. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over deze aankoop en hoop er lang plezier van te hebben.