De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE 34143003 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***********@g******** 28-10-2023
Geschreven voor: GROHE 34143003

De kraan sluit niet af! De monteur van Grohe vertelde dat de kraan zo is ingesteld door de fabrikant. Hij bevestigde dat het wel wat lastig was ingesteld, maar zo waren al die kranen uit die serie. En hier moest ik het mee doen. Ondertussen blijft de kraan lekker door druppen.

Martin 22-11-2021

Jammer onder de douche

Geschreven voor: GROHE 34143003

ik heb de badkraan en de douche kraan samen gekocht in oktober 2019.
De douchekraan is nu al een gewone kraan geworden waar de ingestelde temperatuur niet gehandhaafd blijft, de badkraan blijft wel stabiel.
Achteraf bezien was de douchekraan 1000 al onstabiel.

Pluspunten

• mooi design
  • goed grijpbaar

Minpunten

• houdt ingestelde temperatuur niet vast
  • onbetrouwbaar

1963jan 24-05-2015
Geschreven voor: GROHE 34143003

Na 15 jaar probleemloos een Grohe douchekraan te hebben gehad werd het tijd voor een nieuwe Grohe. Via Kieskeurig viel de keus al bijna direct op de Grohe Grohtherm 100 Cooltouch. De goede reviews en de aangename prijs waren doorslaggevend. Ik ben A-technisch, maar het installeren was ook voor mij kinderlijk eenvoudig. Naast de nieuwe kraan ook een nieuwe douchekop aangeschaft, de Grohe Relexa. Deze combinatie geeft een heerlijke krachtige straal, die ik toch wel heb gemist. Ik verwacht vele jaren prettig te kunnen douchen met de nieuwe kraan.

Jorrien 22-05-2015
Geschreven voor: GROHE 34143003

WOW! Wat een verschil met mijn oude kraan! Ik kreeg hem binnen en vond het al een zware doos, dus alle onderdelen zijn van mooi en goed stevig materiaal. Ook verbrand ik mijn rug of vingers er niet meer aan want hij blijft lekker koel. Mijn vorige kraan werd heel erg heet en dat was ook de reden dat ik een nieuwe wilde hebben. Deze vervuld al mijn wensen, is mooi en slank van design en is het geld meer dan waard ;)!

wouwouw 22-05-2015
Geschreven voor: GROHE 34143003

Omdat mijn kraan van een B merk na 4 jaar echt kuren vertoonde, die temperatuur wisselde steeds waardoor ik vaak onder een lauwe of juist heel hete douche stond, was het tijd voor een nieuwe.
En wat een fijne douchekraan is dit! De verpakking is al mooi, het installeren was zelfs voor mij, iemand die hier helemaal geen ervaring mee heeft zo gepiept. (
niet vergeten vooraf het water af te sluiten;-) )
Het douchen is echt veel fijner dan met mijn oude, deze Grohe kraan heeft een constante temperatuur wat het douchen een stuk prettiger maakt dan mijn oude. Mijn oude kraan had plastic handgrepen, waardoor hij wat cheap aanvoelde, maar deze handgrepen zijn van metaal voelt kwalitatief dus een stuk zwaarder, sterker en beter. Daarnaast zit er een soort ‘’vleugeltje’’ aan de achterkant waardoor je hem gemakkelijk kun vastpakken en draaien, ook met natte glibberige handen.
Wat ik heel fijn en veilig vind is dat deze kraan cooltouch is, en dus zelf van buiten ook niet zo heet wordt, dus als ik er met douchen per ongeluk tegen aan kom dan verbrand ik me niet, en ook mijn shampoo wordt niet meer opgewarmd als het op de kraan staat, heel blij mee!
Al met al een zeer goede kraan voor een oke prijs, heel erg blij dat ik voor een Grohe heb gekozen dit keer. Hopelijk gaat deze langer dan 4 jaar mee, maar dat moet met Grohe wel goed komen er zit namelijk 5 jaar garantie op.
Zeker het geld waard dus.

Lenievvelzen 26-04-2015
Geschreven voor: GROHE 34143003

Wij zijn heel blij met onze nieuwe thermostaatkraan de GROHE Grohtherm 1000 New douchethermostaat!Omdat onze kleindochter vaak komt logeren en natuurlijk dan ook gaat douchen vinden wij het belangrijk dat dit veilig gebeurd!Ook de ecobutton bevalt goed.De thermostaatkraan is makkelijk te plaatsen en staat heel mooi in onze badkamer dus dit is een goede koop geweest!

de Groot 47 22-04-2015
Geschreven voor: GROHE 34143003

Onlangs heb ik een nieuwe thermostaat moeten kopen omdat mijn oude de geest heeft gegeven. In de winkel werd mij geadviseerd om een Grohe kraan te nemen omdat deze kranen een constante temperatuur warm water geven tijdens het douchen, ook bij het open doen van een keukenkraan. Bij onze oude thermostaat was dit niet het geval Een ander voordeel is dat de kraan ook niet zo snel vervuild door kalk dit omdat de thermostaat zelf ook niet meer warm wordt. Deze douchethermostaat 1000 is dus een echte aanrader.

sprintkanon 20-04-2015
Geschreven voor: GROHE 34143003

Onze vorige Grohe kraan in de douche heeft het waarschijnlijk 17 jaar zonder problemen gedaan, maar op een gegeven moment was hij toch echt niet meer om aan te zien. Nu onze kinderen zelf gaan douchen en van ons de kraan mogen bedienen toch maar besloten een nieuwe kraan te kopen. De installatie van de nieuwe Grohe ging probleemloos, want gelukkig dezelfde maatvoering van de leidingen. Ik moet zeggen dat het wel een stuk chiquer eruit ziet. Wel jammer dat de kinderen nu constant aan de knoppen zitten, maar die gauwigheid gaat er vast wel af. We gaan er van uit dat deze ook weer 17 jaar meegaat.....

senneLL11 19-04-2015
Geschreven voor: GROHE 34143003

Deze eenvoudig te monteren thermostaat doet wat Grohe beweert. Cooltouch betekent ook echt cooltouch. Een safestop bij 38 graden, en een ecobutton bij het watertoevoer. Waterbesparend is uiteraard een plus; minder water met een goede straal. Ik heb nog nooit de behoefte gehad om de ecobutton in te drukken en de straal harder te zetten. Deze thermostaatkraan heeft een eenvoudig slank design. Degelijke kwaliteit, zoals je gewend bent van Grohe.

W. Speulman 12-04-2015
Geschreven voor: GROHE 34143003

Een fraaie kraan, maar goed, dat is natuurlijk niet het belangrijkste. Met kleine kinderen is het erg prettig dat er een safety stop op zit en dat het 'cool touch' principe is toegepast, waardoor de buitenkant van de kraan niet warmer wordt dan de ingestelde temperatuur. Verder schijnt de kraan waterbesparend te zijn. Daar merk ik zelf gelukkig niets van, maar het is natuurlijk altijd fijn als dat het geval is.
Aangezien de kraan pas kort in gebruik is kan ik over de duurzaamheid nog niet zo veel zeggen. Maar ga ervan uit dat dit bij een Grohe product wel goed zit.

Elsbrugman 06-04-2015
Geschreven voor: GROHE 34143003

Sinds kort hebben we deze kraan
Waar ik het meest blij om ben dat hij niet heet word aan de buiten kant, zodat mijn kleindochter veilig kan douche en ze de kraan gewoon kan vastpakken tijdens het douche.
Ook is hij snel op temperatuur.
Als je het mij vraagt zeg ik 100 % tevreden .
Els.