GROHE Rainshower 310 Douchesysteem - Regendouche - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Rainshower 310 Douchesysteem - Regendouche op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

alex 11-05-2016

Grohe rainshower 310 goed, complete keuze

Het systeem is degelijk en compleet voor een goede prijs. Beide douchekoppen zeer functioneel, waarbij de 310 ruim voldoende straal geeft voor een comfortabel ""regen""gevoel en de 2 e kop uitstekend werkt bij afspoelen van lang haar. Thermoskraan werkt prima.

Klaas 09-05-2016

wat een lekkere douche

Met deze douche verdwijn je echt onder het water uit de grote douchekop, heerlijk. Maar het geld voor deze set zit voornamelijk in de douchekop.

De vaste douchethermostaat is de wat eenvoudige Grohtherm 1000 Cosmopolitan. De nieuwe doordraai-bediening van Grohe bevalt niet helemaal omdat de stop niet van twee kanten werkt; als je de hoofddouche wilt uitdraaien passeer je te makkelijk de uitpositie waardoor je de handdouche open draait. Dat vraagt even gewenning.

De douche-ervaring maakt alles goed!

ps: zorg wel voor een robuuste ketel, vanaf CW5

Bas C. 20-04-2016

Fijne douche

De Rainshower heeft een goede straal, een grote kop voor het water en de bediening is eenvoudig. Niet met allemaal extra toeters en bellen.

Jan veenstra 07-04-2016

310 rainshower van Grohe

Een heerlijke douche met een grote kop van 31 cm doorsnee. Als je onder de douche staat is het net als of je onder een tropische regenbui staat. Heerlijk warm en heerlijk rustig en relaxed.

BerskiBerski 06-04-2016

Geweldige Rainshower

Heerlijke Rainshower, een genot om onder te staan, het water raakt je gehele lichaam rondom. Het omschakelen naar de douchekop is ideaal met de thermostaat en ook deze heeft een heerlijke straal vooral om de shampoo uit je haren te spoelen.

Kortom de GROHE Rainshower 310 Douchesysteem is een echte AANRADER!!!

nielsgierig 06-04-2016

Heerlijke wellness

Fantastische douchekop en goed afgewerkt. We wisten al dat Grohe een goede keuze zou zijn, maar dit hadden we niet verwacht. Voorheen een smallere douchekop, maar wat is 310mm heerlijk. Elke morgen weer een verwennerij en ontkalken hoeft niet meer. We zijn erg tevreden over Grohe!

Arwin 26-03-2016

Of ik in een 5 sterrenhotel woon

Onlangs deze Grohe douche combinatie aangeschaft.

Wat me direkt opviel (en beviel) was de prachtige kwaliteit van het chroom, de degelijkheid van de bediening en het montagegemak. Eenmaal geinstalleerd uiteraard direkt geprobeerd en de douche (vooral de regendouche) geeft een heerlijke douche ervaring. Samen met de vloer en muurverwarming en de prachtige tegels waan ik mij nu in een 5 sterren hotel en is het simpelweg genieten van de warmte. Heerlijk!
Heb ook nog van de actie van Grohe een Aquatunes Bluetooth douchespeaker ontvangen, welke bij de kinderen in goede aarde is gevallen.

LaRozsas 17-03-2016

Stijlvol douchesysteem met een fantastisch grote douchekop

We hebben dit douchesysteem in onze nieuwe badkamer laten plaatsen met inloopdouche. Het strakke ontwerp staat erg mooi bij de beton cire muren en parelmoer mozaïek. De douchekop is mooi groot, waardoor je echt helemaal omring wordt door water. Ook de handdouche heeft een fijne krachtige straal. Het hele douchesysteem is bovendien makkelijk schoon te houden.

Det 11-03-2016

heerlijke regendouche

Het is geen harde straal, maar echt een regendouche zoals de douche ook is genoemd. De handdouche die erbij zit is mooi van design en heeft een harde straal om je zelf en de ruimte nog even af te spoelen.

Jaco 08-03-2016

Een heerlijke grote douchekop. Prettig douchen.
Ziet er ook erg mooi uit.
De douchekop kan niet heel goed naar binnen gedraaid worden. Wel is hij draaibaar.

themim 08-03-2016

De Grohe Rainshower 310 is een genot in het gebruik. De installatie met mengkraan en robuuste leiding voor de douchekop (tevens glijstang voor de losse douchekop) was eenvoudig te monteren. Het geheel is mooi om te zien in onze badkamer en douche is nog prettiger geworden.

Miguel 07-03-2016

Zo heerlijk heb ik nog nooit onder de douche gestaan! Helemaal perfect!

Zit perfect aan de muur bevestigd. Kwalitatieve kraan. Hand-douche is krachtig, regendouche is lekker breed.

Koos 04-03-2016

Een bijzondere belevenis om nu onder de douche te staan, je kunt nu blijven staan en hoeft niet meer te bewegen om een lekkere warme waterstraal op je lichaam te krijgen. Beste koop!!

Karin_1983 04-03-2016

Mooi stortdouche systeem met de bekende grohe kwaliteit. Mooie grote straal uit de douchekop en ook de handdouche is mooi vorm gegeven en ligt makkelijk in de hand. De kraan is mooi vorm gegeven en is makkelijk in te stellen qua temperatuur.

J 04-03-2016

Prachtig vormgegeven regendouche. Aansluiting is eenvoudig. Thermostaat ook een strak design en wordt niet warm. Het viel ons het wel op dat de slang van de handdouche een net andere slang was dan diegene die was geleverd bij exact dezelfde handdouche maar die we los hebben gekocht voor bij de badthermostaat. Klein detail.

M. 04-03-2016

Het is een heelijk mooi douchesysteem. Thermostaatkraan blijft zelf koel dat je niet jezelf eraan brandt. 1 nadeel je blijft er veel te lang onderstaan