GROHE 34155003

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE 34155003 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A.Nijs 26-05-2015
Geschreven voor: GROHE 34155003

Heb deze badkraan nu een paar weken in gebruik en ben er erg blij mee.
De handgrepen zijn van metaal en hij voelt zwaar aan.
Het installeren was zo gedaan en omdat de kraan niet heet wordt komt er ook minder klakaanslag op, waardoor ik hem makkelijk schoon kan houden.
Goede prijs en kwaliteit verhouding.

mbj1972 25-03-2015
Geschreven voor: GROHE 34155003

Ik ben sinds kort in het bezit van een "Grohtherm 1000 New" badkraan. Een super keuze! Niet meer mengen, maar eindelijk een heerlijke contante temperatuur. Bovendien is de kraan heel veilig voor kinderen: ze kunnen de kraan gewoon aanraken zonder hun vingers te verbranden. Daarnaast kunnen ze de temperatuur niet ineens naar heel warm draaien door de special stop die erop zit. Grohe heeft zijn reputatie wederom waargemaakt met dit product!

atblaauw 25-03-2015
Geschreven voor: GROHE 34155003

Sinds 1 december zijn wij verhuisd en wat ontbrak er in de badkamer?
Juist, een badthermostaat. Enige tijd geprobeerd met de aanwezige kraan maar toch op zoek gegaan naar een thermostaat kraan.
Indien je kwaliteit wilt, waar kom je dan op uit? Juist op een kraan van Grohe.

De aangeschafte kraan is van het type 35255003 en nog maar kort in het assortiment van Grohe. De kraan is sinds een paar weken aktief in onze badkamer maar nu al kan gezegd worden dat het een prima keus is geweest.
Het badwater is direct op temperatuur en wat belangrijk is, het water blijft ook op temperatuur. Ook worden de bedieningsknoppen zoals door Grohe beloofd niet heet. Nogmaals een prima aankoop en aan iedereen aan te bevelen.

LauBru 24-03-2015
Geschreven voor: GROHE 34155003

Nadat we eerst een normale badkraan hadden aangeschaft, hebben we toch besloten om een nieuwe thermostaatbadkraan aan te schaffen.
Zeker met twee kleine kinderen in huis is veiligheid natuurlijk erg belangrijk. Deze kraan wordt nooit te warm om vast te pakken en de temperatuur kan door kinderhandjes nooit per ongeluk boven de 38 graden worden gedraaid. Toch wel een fijn idee. Daarnaast ziet de kraan er ook nog chique vormgegeven uit. Een echte aanrader dus!

p1972. 17-03-2015
Geschreven voor: GROHE 34155003

Laat ik heel eerlijk beginnen.....naar mijn idee waren alle thermostaat kranen gelijk.
Maar niets is minder waar, 1,5 jaar geleden een kraan(thermostaat) gekocht van een meer basis merk binnen het segment...heerlijk na jaren lang te hebben gezocht naar de juiste temperatuur van het bad-douche water!

Maar nu het weekend mijn nieuwe Grohe badkraan gemonteerd, zelfs dit ging makkelijker!
Nu is het water echt constant op de juiste temperatuur en bovendien heeeeel veel sneller dan de vorige kraan op de gevraagde temperatuur. De kraan blijft ook aan de buitenkant zoals belooft vanuit Grohe perfect koel.

Laat ik dan ook maar eerlijk afsluiten, onze nieuwe kraan doet eigenlijk precies alles zoals de verkoper ons belooft had(las het eigenlijk voor van de site van Grohe) en dit vindt ik echt bijzonder.

Dus mocht je een nieuwe bad-douche kraan nodig hebben...kun je deze met een gerust gevoel bestellen.

DannydeRooij 12-03-2015
Geschreven voor: GROHE 34155003

Sinds een paar dagen heb ik een grohe grohtherm 1000 en ben er erg blij mee. Mijn vorige thermostaat kraan moest ik volgas op heet zetten wilde ik een beetje lekker warm water krijgen dus was al een tijdje op zoek naar een nieuwe thermostaatkraan voor het bad. Het enige wat ik wist was dat het een grohe moest zijn omdat ik in het verleden een paar keer heb moeten bellen met de servicedesk van grohe en die gasten helpen je perfect en hebben echt verstand van zaken. Ik heb voor deze kraan gekozen omdat hij zelf niet heet wordt en dat is wel fijn voor de kinderen die het prachtig vinden om al in bad te zitten en het water te zien stromen, nu weet ik tenminste zeker dat niemand zijn handjes brand aan de kraan. Verder werkt hij perfect en geef ik de kraan dan ook een dikke 8.

Danny

gerben1971 10-03-2015
Geschreven voor: GROHE 34155003

Vorige week deze kraan gekocht nadat mijn oude kraan al een tijdje stroef begon te lopen. Mijn in ziens zijn alle thermostaat kranen hetzelfde maar wat een verschil met deze grohe zeg. Met deze kraan merk ik nu dat het water een meer constante temperatuur geeft dan mijn vorige (thermostaat kraan)ooit heeft gedaan. Tijdens het monteren nog even kontact gehad met grohe en werd direct vriendelijk geholpen door een medewerker. Wat mij verder opvalt is dat de grepen niet van plastic zijn maar echt "metaal" aanvoelen. Ik schrijf weinig reviews maar door mijn positieve verassing heb besloten ik toch dit een keertje te doen.