GROHE New Grohtherm 2000 Badtherm. Met Tray 150 M/Kopp - Reviews

Best Reviewed november 2013
Kleur
chroom

jual 25-02-2014 Product half jaar in bezit

ik had eerder aangegeven dat de kraan geluid maakte met het warme water, dit heeft mijn man verholpen en nu is dit een prachtige kraan. ik vind het wel jammer dat het plaatje dat je tussen de kraan en muur bevestigd van plastic is. als je bij warmteservice de kraan aanschaf is het nog goedkoper als overal op internet.
Martynho 10-12-2013 Product paar dagen in bezit

Ik ben al langer op zoek naar een goeie bad-douche thermostaatkraan. Ze zijn zo duur, maar deze aanbieding is fantastisch geprijsd. Ik ben ervan overtuigd een 10 te geven in de beoordeling, want GROHE is de meest degelijke bad-douche mengkraan. Het enige wat niet helemaal juist is in mijn verklaring, dat ik de bad-douchekraan al "een paar dagen" in mijn bezit heb.....zou willen dat het waar was!
kesther 19-11-2013 Product paar weken in bezit

naast de thermostatische bad/douchekraan heb ik ook de grohe douchekop besteld. Met 1 druk op de knop, een keuze uit 4 standen, de gewenste stand. Heerlijk wat een luxe, het is met recht een sieraad voor mijn badkamer. Gewoon het gemak en weinig handelingen die je hoeft te doen om te genieten van een ontspannende douche, wat een weldaad :-)Heel blij met mijn aanschaf
Mevr. Ebbers 15-11-2013 Product maand in bezit

Mooi design, werkt eenvoudig ondanks de eco mode en kinderbeveiliging. De ronde kleine indrukknopjes lijken mij iets fragiel en jammer dat het plaatje op de kraan van plastic is en niet van hetzelfde materiaal als de kraan zelf!
Ben r ondanks toch tevreden mee;-)
Mevr.Ebbers
Wesselxx 14-11-2013 Product paar dagen in bezit

De kraan is gaaf en mooi om te zien en doet het geweldig, verdervid die handig als extra schapje :-) :-)
E.23 08-11-2013 Product paar dagen in bezit

Fijne kraan. Het water loopt er mooi vol uit en de temperatuur is met enkele seconden goed. Wat een luxe om de kraan aan te kunnen zetten, je om te draaien en met een paar minuten een gevuld bad te hebben perfect op temperatuur!
Voor installatie zijn wel wat speciale sleutels nodig en een baco.
Verder wordt de kraan inderdaad niet te heet en is het plankje op de kraan erg handig voor flessen of speelgoed.
Veronique S 07-11-2013 Product paar weken in bezit

Het is een prettige kraan in het gebruik, goede grote straal water komt eruit dus zeer tevreden. Een voordeel is dat de kraan absoluut niet spettert en dus erg weinig geluid produceert.
jual 07-11-2013 Product kwartaal in bezit

prachtige kraan, is erg handig, echter vind ik wel dat de douchekraan veel geluid maakt met het warme water, als er alleen koud doorheen komt hoor je niks dan gewoon water stromen.
Essie147 07-11-2013 Product paar dagen in bezit

het is een prima kraan, goed en eenvoudig in te stellen, ik vind alleen het afdekplaatje tegen de muur erg goedkoop aandoen, er zit ook ruimte tussen de kraan en dat plaatje wat me ook niet echt handig schoonmaken lijkt...Dat als enige nadeel, het is een stevige makkelijk te gebruiken kraan!!
AllanZ 10-10-2013 Product kwartaal in bezit

Mooie badkraan met brede waterstraal. Plateau ziet er goed uit. Grohe heeft kwalitatief goed spul waar we jarenlang plezier van hebben. Makkelijk te bedienen met speciale grepen. Als je de douche wilt gebruiken, moet je de volumegeep naar beneden doen; lijkt onlogisch. Goed schoon te houden.