Time DPF-780 - Reviews

Resolutie
480 x 234 pixels
Opstelling
portret, landschap

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Time DPF-780 op Kieskeurig.nl.

AnthonyvG 10-10-2007

Om te beginnen kun je de zwarte of doozichtige uitvoering kopen, ik heb de doorzichtige , vind ik chiq-er. er zit een afstandbediening bij waarmee de bediening erg makkelijk is. ik heb de knoppen op het lijstje eigenlijk nooit gebruikt. Er zit een menu structuur in waarbij je moet kiezen van welke geheugen (intern, soort kaartje, usb) je bestanden wilt lezen. De 128 mb intern is heel erg top. Verder ook een menu voor het afspelen van foto's, film, muziek, of foto's en muziek. je kunt bij de instellingen zelfs aangeven bij welk menu het apparaat moet beginnen als je hem aanzet. Vandaar gebruiksgemak een 10. Foto interval instelbaar tot 24 uur, veel overgangen beschikbaar, ik mis er niets aan, vandaar weer een 10 voor presentatie. Gaaf dat ie filmpjes afspeelt en het geluid is nog redelijk ook, ok, beetje weinig 'bass' maar wat wil je. het mooie is ook nog dat er een audiovideo kabel voor je tv bij zit. Zo kun je gedownload-de films van Sd-card/usb via je foto-lijstje op je tv afspelen... dat hebben de meeste dvd-spelers nog niet eens! (ok, behalve mij philips dvd-spelertje dan). Weergave een 9 omdat je soms toch wat horizontale 'balken' ziet flikkeren, maar dat is niet storend...en mijn opa ziet het niet (maar die is 86jaar oud).