Dreambox DM525 HD DVB-C/T2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Dreambox DM525 HD DVB-C/T2 op Kieskeurig.nl.

Eugen 17-07-2017

Goede bouwkwaliteit, klein en wordt niet warm

Geschreven voor: Dreambox DM525 HD DVB-C/T2

Box gekozen omdat ik al sinds 2004 Dreamboxen gebruik. Dus bekend met de mogelijkheden (en onmogelijkheden) van deze Linux boxen. Let er wel op dat de boxen *niet* zijn gecertificeerd door welke Nederlandse provider dan ook. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet werken, maar enig eigeninitiatief / kennis dan wel hulp is wel vereist. Mooi voordeel is dat deze box ook de nieuwe CI+ modules kan ondersteunen. Houd er rekening mee dat deze box in uitleveringstoestand alleen als 'zapper' werkt en dus *niet* kan opnemen (ook al verbind je een USB HDD/SSD of een NAS). Allemaal prima op te lossen overigens. Voor geïnteresseerden heb ik diverse images gemaakt zodat deze box in Nederland kan worden gebruikt voor Canal Digitaal, Ziggo/Caiway/Delta, Digitenne.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Modern design
  • Snel
  • HbbTV ondersteuning
  • Netwerk koppeling

Minpunten

• Geen kabelscan
  • Geen Fastscan