Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 118 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot DSC-WX500 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Birgit Frensen 11-08-2018

Fijne reiscamera

Vlak voor de vakantie met bestemming Borneo deze camera gekocht met de bedoeling dieren te kunnen fotograferen en ook detailopnames daarvan te kunnen maken.De camera overtrof mijn stoutste verwachtingen . Elke keer weer verbazingwekkend snel met inzoomen en scherpstellen met als resultaat o.a.super orang oetan foto's.

Pluspunten

• snelle zoom
  • duidelijke nachtopnames zonder flits

Johan 09-01-2018

veel mogelijkheden

Goede camera, enorme zoom en blijft mooi scherp. Veel verschillende foto opties. Had eerst een systeemcamera, maar dan ben je toch afhankelijk van verschillende lenzen. Alsnog gekozen voor deze uitstekende compactcamera. Makkelijke bediening.

Pluspunten

• Carl Zeislens
  • fotoinstellingen

Minpunten

• wat aan de kleine kant

Daphne Vijverberg 30-08-2017

Ideaal omklapbaar scherm

Deze camera heeft een supergoed zoombereik. Het is klein en het omklapbaar scherm is echt super!! Ik ga straks alleen 3-4 maanden op reis en had altijd het probleem dat ik slecht op selfies stond. Nu kan dit een stuk beter. Daar zit zelfs standaard een timer op. Batterijduur is ook top!

Pluspunten

• goede batterijduur
  • omklapbaar scherm
  • veel verschillende opties

Minpunten

• verzending naar smartphone duurt lang

Peter S 31-10-2016

Groots in handzaam formaat

Een digitale compact camera met mega veel mogelijkheden. Of je nu even snel een plaatje wil of dat onvergetelijke panorama of die eerste stapjes van je klein kind. Binnen, buiten, licht, donker. Deze camera kan het aan. De techniek maakt er keer op keer iets moois van. Wil je zelf invloed dan zijn de mogelijkheden ook schier eindeloos. De camera laat zich intuitief bedienen en past in bijna ieder (binnen)zak en weegt nog minder dan een pakje boter! Het scherm (180 gr. kantelbaar) toont exact wat je fotografeert. Strakke en heldere kaders zonder verrassing.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Ergonomisch
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • licht in gewicht
  • Uitstekende handleiding

Minpunten

• Aan/uit knop net te weinig relief

Vlogger 14-03-2016

Goede vlogcamera.

Fijne camera met super goed HD beeld. Scherm klapt naar boven uit en dat is fijn, want dan kijk je in de camera als je jezelf filmt en niet naast je camera. Ik mis alleen slow motion beeld en een pauze knop. Een korte instructie over wat de camera allemaal kan zou ook fijn zijn. Er zitten veel mogelijkheden op de camera, maar dan moet je wel even een handleiding doorlezen.

Sony Dsc WX 500 10-03-2016

Sony DSC camera

Kleine compacte camera met veel mogelijkheden en heel scherpe foto,s ook handig door het omklapbaar schermpje

lindav 08-03-2016

Compacte camera.
Deze camera heeft een duidelijke beschrijving en is gemakkelijk te gebruiken. Goed en mooi beeldkwaliteit.

margot de kruif 06-03-2016

prima compact en handzaam fototoestel.
de optische zoomlens is erg goed.
selfies maken is mogelijk.
wat ik wel wat onhandig is is dat je niet door een klein lensje kunt kijken want bij zonnig weer is het wel eens lastig om je foto onderwerp te vinden.

Jos van der LInden 03-03-2016

goede camera makkelijk mee te nemen, er kan heel veel mee zelfs als vlogcamera te gebruiken geeft goed beeld.

Adriana Jasperse 01-03-2016

Het is een prettige camera met een voor zichzelf sprekend, gebruiksvriendelijk menu. Foto's zijn scherp, kwaliteit is goed. De camera is vrij licht wat fijn is als je hem mee wil nemen. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Django Christiaens 29-02-2016

Ik heb al lang zitten te zoeken naar een goede camera (1080P) en met een klap schermpje voor mijn YouTube kanaal. Eindelijk heb ik er eentje gevonden waarbij het filmen + het fotograferen een goede combinatie van is!! Dit camera heeft 30x zoom waarvan je echt hele verre dingen in de verte nog dichtbij kan halen EN dat die ook nog goed scherpsteld !! De vorm van de camera vind ik zelf een heel mooi! De levering was ook nog heel goed !

Ik zeg dus top top top !!!

Swan 28-02-2016

Mooie kleine camera, die voor mij genoeg mogenlijkheden heeft. Af en toe is het zoeken naar welk knopje waar voor nodig is, ook de apps werken niet zoals heel eenvoudig. Maakt super fotos .

DeRuiter 26-02-2016

Net terug van vakantie en de camera dus intensief gebruikt. Erg tevreden. Mijn vorige camera was ook een Sony waar ik erg tevreden over was. Nu getwijfeld tussen de Sony HX90, CoolpixS9900 en deze WX500. Geen spijt van mijn keuze. Echt een top camera. Kantelbare scherm erg fijn, makkelijk in gebruik en mooie foto's. Ideaal als je makkelijk mooie foto's wilt maken.

Sony DSCW fotocamera 20-02-2016

Het is een handzaam toestel, die zo klein als het toestel is wel geweldig mooie foto's maakt. Vooral de zoom is een krachtige tool.

Esther 19-02-2016

Mooie camera, ontzettend veel mogelijkheden en handig in gebruik. Maakt scherpe foto's. Wel even uitzoeken hoe je verbinding met je telefoon maakt, maar als je dit eenmaal door hebt is het heel makkelijk om foto's door te sturen.

Remco van Sabben 19-02-2016

De Sony-DSC-WX500 B is een uitstekende vlogcamera en ik ben erg enthousiast over deze camera.. Er zitten veel voordelen aan zoals het klapschermpje en de zoom..

Enig nadeel vind ik dat er geen externe microfoon kan worden aangesloten.

Verder een topproduct!

B Merks 17-02-2016

Een mooie degelijke en stevige camera, met een robuuste vormgeving. De foto's zijn voor een dergelijke camera van goede kwaliteit, mooi van kleur en scherp. Ik ben zeer tevreden over de mogelijkheden. Opnames in het donker zijn wat minder, maar acceptabel.

anoniem 16-02-2016

Prima camera, veel mogelijkheden, erg compact. De pop-upflitser oogt wel kwetsbaar, daar moet ik aan wennen. Verder ben ik zeer tevreden met deze camera. Het kantelbare scherm is erg handig voor selfies.

Simone 15-02-2016

Zeer goede camera met veel opties.
Ideaal is de WiFi en nfc functie.
Display is klapbaar voor selfie en groepsfoto
Ook ideaal voor maken van filmpjes en vlogs

mikey099 15-02-2016

De camera bevalt over het algemeen goed. Je kan er fantastische foto's mee maken. Ook de 50fps functie op het toestel vind ik erg prettig om mee te werken. Het design is aardig mooi. Het is een mooi compact toestel dat zijn prijs waard is.

Rogier 15-02-2016

Mooie Camera, veel mogelijkheden, maar heeft moeite scherp te stellen in een sterke zoom situatie in de avond binnen dichtbij

Erik 15-02-2016

Handige en degelijke camera met heel wat mogelijkheden. Foto's zijn van schitterende kwaliteit dankzij de uitstekende lens.

Josephine 15-02-2016

Ontzettend blij met mijn camera! Goede kwaliteit van het beeld! Houd heel makkelijk vast. Wat ik heel handig vind is dat je het schermpje kan kantelen!Een aanrader dus!

Kusuma 15-02-2016

Sony DSC-WX500 is the best pocket camera for unprofessional user ever! I am not a professional photographer, but taking picture with this camera, it's looked like I am the professional one! It is easy to use and easy to pack as well. The quality of the video also very good!! All in all, I'm looking forward to my next vacation and will definitely take pictures - record unforgettable moments, as much as I want!

Samafre 13-02-2016

Ik gebruik hem om te vloggen, de filmkwaliteit vind ik echt heel goed. Geluid is ook goed, veel beter dan mijn vorige actioncam. Dit is een heel mooi toestel en zeker een aanrader!!