Sony Cyber-shot TX DSC-TX10S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot TX DSC-TX10S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Pedro001 03-12-2011

Deze camera gekocht omdat ik in de overtuiging was dat de camera kwaliteit foto's geeft. De prijs is er ook naar. Helaas id dit niet het geval. De foto's zijn onscherp en geven een dubbel beeld en zijn onscherp. De filtser stelt zich niet goed in bij binnenfotografie. Alle foto's zijn overbelicht en alle personnen hebben rode ogen.

Coen___ 08-09-2011

Heb toestel nu een maand in bezit, en vind vooral het via USB kunnen laden erg handig,
nadeel is wel dat er een dedicated proprietary usb kabel in moet, en dus geen standaard mini of micro USB, maar eentje die alleen op dit toestel past.
Ook is de camera al een paar keer vastgelopen (software) en reageert dan helemaal niet meer, en moet hij gereset worden door accu even eruit te halen.
Accuduur is erg matig, zelf bij geen gebruik (camera staat uit) is na een week de batterij leeg!

krielkipnl 03-05-2011

Deze camera heb ik aangeschaft in maart met als reden om te gaan snorkelen in Curacao.
De camera is compact en werkt simpel. Het touchscreen is even wennen. Onderwater of als het toestel nat is, dan reageert het touchscherm niet tot nauwelijks. Geen probleem.

Foto's komen er mooi uit. Zoals hieronder beschreven.
Enig punt is dat tijdens de eerste dagen van de vakantie het toestel spontaan breuken laat zien in de behuizing.
Waarbij rechts boven het touchscreen een stuk af valt en een schroef zichtbaar is. Zeer snel voor een camera van 1 maand oud.