Fujifilm F300EXR zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm F300EXR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nance84 09-12-2010
Geschreven voor: Fujifilm F300EXR zwart

Gisteren deze camera aangeschaft. Na lang te hebben getwijfeld tussen de Sony DSC H5V en deze.
Uiteindelijk gekozen voor deze, vanwege de zoom.
Qua filmen is hij slechter dan de Sony, maar daar koop ik geen fotocamera voor.

De foto's in het donker vallen mij enigszins tegen. Wellicht een kwestie van de goede instelling zoeken. Morgen ga ik hem buiten testen. Ik vergelijk de foto's met mijn spiegelreflex en dat moet ik eigenlijk niet doen.

Maar daarom dus een 7 voor kwaliteit van de foto's, tot nu toe....

marktkraam 09-12-2010
Geschreven voor: Fujifilm F300EXR zwart

De flitser kun je gewoon naar beneden drukken als je daar je vinger wilt houden. Ook als je een foto wilt maken zonder flits, druk je de flitser naar beneden.
Het is even wennen maar er zitten ook voordelen aan, bv in een museum. Druk de flitser naar beneden en fotografreren maar.

ruud2510 12-11-2010
Geschreven voor: Fujifilm F300EXR zwart

De F300EXR is een camera met veel mogelijkheden. Hij stelt snel scherp en maakt zelfs goede foto's bij weinig licht. Een nadeel in het gebruik is dat de flitslamp altijd in de linkerbovenhoek van de camera naar buiten komt na inschakelen. Je kunt de camera op die plaats dus niet vasthouden.