Panasonic Lumix DC-FZ1000M2EG zwart - Reviews

Optische zoom
16 x optische zoom
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DC-FZ1000M2EG zwart op Kieskeurig.nl.

Linn 21-09-2019

Top foto's

Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-FZ1000M2EG zwart

Wat een fijne camera. Prettig en relatief eenvoudig in gebruik. Gekocht bij de Kamera Express, echt een aanrader. Ze hebben verstand van zaken en helpen je daadwerkelijk.

Pluspunten

• Prachtige foto's
  • Lange accuduur
  • Eenvoudig in gebruik

Claire Vos 31-08-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-FZ1000M2EG zwart

Prachtige camera voor wandelaars en andere natuurliefhebbers: niet te zwaar, sterke inzoom mogelijkheden, scherpe beelden van bewegende dieren maar ook mooie landschapsbeelden.

JS 27-08-2019

Fijne camera met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-FZ1000M2EG zwart

Camera met uitgebreide mogelijkheden, bridge camera dus geen gesleep met losse lenzen. Grote sensor en kwalitatief hele goede foto’s (ook RAW). Erg goede lens, voor de kwaliteit een hele goede prijs.

Pluspunten

• RAW foto’s
  • Compact
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Jansen 16-07-2019

All inclusief camera

Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-FZ1000M2EG zwart

op onze speurtocht naar een nieuwe camera kwamen we deze tegen en sprak ons gelijk aan! Heel veel mogelijkheden die we ook nog moeten gaan ontdekken. Geen gedoe met losse lenzen, mooie tas erbij, tot nu toe erg tevreden!

Pluspunten

• handzaam
  • veel mogelijkheden
  • grote zoom
  • wifi

Jansen, Harderwijk 05-07-2019

Gemakkelijke menustructuur. Prima foto's en video

Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-FZ1000M2EG zwart

Ik ben altijd fan geweest van Panasonic, heb o.a. GH 3 t/m 5 gehad. In 2019 bij Kamera-Express in Zwolle gekocht een Sony RX10 M4 en een Sony RX100 M6, deze toestellen maken prima foto's en video's maar Sony heeft een onlogische, moeilijke menustructuur, veel reviews vermelden dit.
Eind juni een bridgecamera gekocht t.w. Panasonic FZ1000 ll. Vrij lichte camera, beduidend goedkoper dan de Sony RX10 M4.
Foto's zijn zeer goed, tevens mooie video's. Snelle, nauwkeurige autofocus. Groot zoombereik.
Ook voor de beginnende fotograaf een aanrader.

Pluspunten

• Fraaie foto's en video's
  • Groot zoombereik
  • Snelle en nauwkeurige autofocus
  • 4K foto's etc. etc.

Bart 28-04-2019

eerste indruk

Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-FZ1000M2EG zwart

Na het lezen van de vele positieve reviews over zijn voorganger, FZ1000, en een uitgebreide vergelijking met de FZ2000 heb ik toch voor de FZ1000 II gekozen. Van alle bridgecamera's komt de RX10 IV van Sony als beste uit de bus, maar het prijsverschil is zo groot dat ik hierdoor de voorkeur gaf aan de nr. 2. Camera gekocht bij Kamera-Express in Den Bosch.
Ik ben overigens slechts een amateur en gebruik mijn camera alleen of vakanties en bijzondere gelegenheden.
De eerste indruk is dat dit een mooie camera is met vele mogelijkheden. De eerste foto's zij helder en puur van kleur. De camera ligt lekker in de hand, is toch wat lichter dan de FZ2000, waardoor fotograferen een genot is.

Eerste indruk is dus goed.

Pluspunten

• scherpe foto's
  • ligt lekker in de hand

Minpunten

• nog geen