Fujifilm FinePix S1800 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix S1800 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Rob1992 30-06-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S1800 zwart

Ik heb dit toestel nu al een aantal maanden in mijn bezit en heb er nog steeds geen spijt van gehad dat ik hem heb gekocht. Erg goede compact-camera die gewoon erg lekker in de hand ligt. ook is het aantal optische zoom erg verrassend goed voor een camera van zijn formaat.

Een minpunt is (ondanks zijn goede flitser) toch wel het fotograferen in het donker. De mooiste en scherpste foto's kun je met deze camera het best in het donker moet je maken met een lange sluitertijd (en dan niet bewegen).

Verder nog nooit problemen mee gehad, het is gewoon aanzetten en foto's schieten.

richardrr 07-02-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S1800 zwart

Goede fotocamera. Mooie foto's en erg veel mogelijkheden. Wil je een camera die ook redelijke filmpjes kan maken dan moet je deze niet nemen. Je hoort daarbij namelijk een heel irritante ruis op de achtergrond.

Welkegebruikersnaamisnogvrij 23-01-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S1800 zwart

Kwaliteit foto's: bij goed licht levert dit toestel goede foto's. In de (super-)macro stand kan deze camera haast tippen aan een dSLR. Maar... zodra er een wolkje voor de zon zit (of wanneer je binnen zit) wordt de fotokwaliteit al snel minder. Resultaten op hoge ISO waardes zijn op z'n best triest te noemen, maar dat geldt voor alle compact camera's

Mogelijkheden: lekker uitgebreid om als beginnend fotograaf meer te kunnen dan alleen afknippen.

Gebruiksgemak: binnen een klein weekje had dit toestel geen geheimen meer voor mij.

Vormgeving: robuust voor een compact, klein vergeleken met een dSRL. Dit kan een voordeel zijn (beter grip), maar je steekt hem niet even in je zak. Alle knopjes zijn goed te bereiken.

Degelijkheid: het is plastic, maar tot dusver geen problemen mee gehad

Eindoordeel: een leuke camera om als opstapje te gebruiken richting de dSRL fotografie. De (super-)macro stand is indrukwekkend, voor inzoomen heb je al snel een statief nodig, voor actiefoto's is deze camera niet erg geschikt.

Britt254 30-12-2010
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S1800 zwart

Ik zocht al best lang een leuke, goede camera. M'n vader zei tegen me; kijk deze eens, en ik was eigenlijk meteen overtuigd. Ik heb hem sinds gister, en hij maakt zeer scherpe foto's, is nog best wel compact en heeft veel opties, ligt ook lekker in de hand. Ik ben er erg tevreden over!

Grego369 03-11-2010
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S1800 zwart

Zocht een camera die mijn pocket 4,2mp camera gaat vervangen en wilde niet iets groot en toch meer zoom,zo kwam ik op deze uit en voldoet echt aan mijn verwachtigen.
De camera is niet te groot en ligt lekker in de hand en hij heeft veel zoom.
De camera heeft veel mogelijk heden de meest gebruikte optie voor mijn is de automatische stand maar hij kan heel veel meer maar dat wordt nog uitproberen.
Hij is makkelijk in het gebruik en lekker duidelijk scherm.
Menu en de handleiding zijn in het Nederlands.
Voor sommigen een nadeel is, hij werkt op 4 AA batrerijen ik heb dat opgelost door een powerpack oplaadbare baterijen en bij aan te schaffen van 2700mAh en nu zit ik nooit zonder.

canonmen 29-08-2010
Geschreven voor: Fujifilm FinePix S1800 zwart

De Fuji maakt zeer goede foto,s die mooi helder en goed belicht zijn .
Veel instelmogelheden heeft de camera aan boord .Flik wat zoom 500mm.De camera een mooi compact en ligt toch lekker in de hand.Zijn snelheid laat wel een steekje vallen maar is zeker niet storend .Al met al een goede camera voor wat hij kost .