Fujifilm FinePix F80EXR zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix F80EXR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

PaulD50 11-05-2011

Ik was erg enthousiast over de oude Fuji F11, die helaas ter ziele ging. Deze camera stelt me ronduit teleur. Zat mogelijkheden, daar zit het niet in. Maar de resultaten vallen op alle terreinen tegen. Moeite om echt superscherpe foto's te maken, herkenbare samengeklonterde 'korrel', geen scherpe definitie, prestaties in het donker erg mager, kleur en lichtmeting niet altijd contstant (in zelfde omstandigheid), etc. Onbegrijpelijk hoezeer een nieuw model met mankementen op de markt wordt gebracht, terwijl een ouder model technisch en optisch zoveel beter was.

blaap 14-11-2010

Toestel maakt goede foto's bij voldoende licht. Ben uiteindelijk niet tevreden over het toestel omdat het te vaak voorkomt dat foto's bewogen zijn (met flits) of onderbelicht (omdat de flits niet aanging). De intelligentie die in het toestel zou moeten zitten, zit er blijkbaar te vaak naast. Er is geen pijl op te trekken hoe er wel altijd een goede foto uit is te krijgen (EXR, AUTO, P auto mode?)
Ook korreligheid van de foto's is vaak zichtbaar. Verwacht dus niet teveel van dit toestel. Filmpjes in HD zijn niet echt HD. Het is natuurlijk niet echt een filmtoestel, maar de beelden komen minder scherp over dan in vergelijking met een SD filmpje gemaakt met een 90 euro Samsung toestelletje.

TheoB 10-07-2013

Toestel is inmiddels stuk gegaan (lens stabilisatie maakt heel veel geluid en foto's zijn dan altijd bewogen). Zelden zo blij geweest met een defect, nu tenminste een goede camera gekocht. Een Canon Ixus 240 HS. Een wereld van verschil voor de halve prijs.

Kieskeurigfan32 31-10-2010
Geschreven voor: Fujifilm FinePix F80EXR rood

Goede camera, maarkt betere foto's dan ons vorige toestel (Panasonic TZ7). Het filmen is niet meer dan redelijk te noemen. bedieningsgemak is erg groot. Zeer tevreden. van de 10 foto's zijn er altijd 9 heel goed!

Er is maar 1 Jan 02-08-2010

De foto's zijn niet fraai, heb eerder met de F10 foto's gemaakt, deze camera geeft beduidend betere foto's. Vond de foto's er korrelig
Degelijk durf ik de camera niet te noemen, na 6 weken is het schermpje spontaan gebarsten. Nog niet eerder meegemaakt met andere camera's.

Tienray 03-05-2010
Geschreven voor: Fujifilm FinePix F80EXR rood

Had natuurlijk veel gelezen maar toch verbaasd over het aantal mogelijkheden. En het gemak. Telkens als ik aan een knopje draai of druk komt er een NL tekst die zegt wat er gebeurd of waar je voor hebt gekozen. Moet nog veel foto's maken maar de eerste indruk zijn heel mooie foto's en filmpjes. Ziet er ook mooi uit. Makkelijk, heeeeeeeeeel veel mogelijkheden. Heel eenvoudig menu. Kortom nog maar kort in bezit (twee dagen) maar eerste reactie is zeer positief.